Název: Marketingová komunikace společnosti Madeta a.s. v roce 2008
Překlad názvu: Marketing Communication of the Madeta Company in 2008
Autoři: Havel, Jakub ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; NÁHRADNÍ, OPONENT (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Klíčová slova: FMCG; image firmy; Jihočeské Mlékárny; Lipánek; Madeta; positioning; znalost značky; brand awareness; corporate image; FMCG; Jihočeské Mlékárny; Lipánek; Madeta; positioning

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-450779


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-19, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet