Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inbound marketing v provozní fázi webu
Váňa, Vojtěch ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem kvalifikační práce je analýza vytyčených inbound marketingových komponent a návrh strategické koncepce s možným uchopením návrhu do reálného prostředí analyzovaného webu v rámci stanovených komponent. V teoretické části je autorem před-stavena strategie inbound marketingu jako celku a jeho obecného inbound marketingové komponenty. V praktické části je pak popsána analýza webového magazínu v souvislosti s chováním uživatelů včetně specifikace návštěvnosti vůči konkrétnímu obsahu, nastavení dílčích faktorů SEO a práce s organickým marketingem na sociálních sítích. V závěru práce jsou popsány zanalyzované metriky a popsána konkrétní doporučení návrhu.
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Knápková, Kamila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola se již soustřeďuje na koncept obsahového marketingu a zejména pak na jeho praktické využití v podnikání za účelem zlepšení obchodních výsledků firmy. Představím zde rovněž sociální sítě, které jsou pro šíření vytvořeného obsahu vhodné. Poslední kapitola je vyústěním předchozích kapitol. Teoretické poznatky jsou zde aplikovány na konkrétní firmě. Veškerá doporučení vzešlá z analýzy současné marketingové komunikace firmy jsou následně aplikována při tvorbě webové stránky nové značky firmy drevozesveta, s.r.o.-Nábytek ze světa.V závěru práce porovnávám úspěšnost původní a nové stránky na základě vybraných parametrů.
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Tvorba digitálního obsahu pro sociální sítě
Novák, Jakub ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku správy firemních profilů na sociálních sítích a tvorby obsahu pro ně. V teoretické části se práce věnuje definici základních pojmů a principům úspěšné komunikace na sociálních sítích. Zároveň zmiňuje příklady úspěšného využití jednotlivých druhů obsahu. A nakonec se zamýšlí nad možným dalším vývojem social marketingu. V praktické části pak popisuji tvorbu konceptu, přípravu a samotnou realizaci digitální prezentace projektu Maťa varí.
Digitalni marketing a social media v "crowd-funding" kampani.
Malec, Etienne ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat klíčové faktory pro úspěch v digitálním marketingu na kampaně používající crowdfunding platformy , zda tento přístup může ovlivnit jedince k investování do projektu. Co se týká struktury práce , nejprve pojednávám o kořenech crowdfundingu; popisuji různé typy platforem a v jakém kontextu se používají. Ve druhé a třetí části ukazuji, jak crowdfunding podporuje podnikatelské iniciativy a jak digitální marketing ovlivňuje získávání finančních prostředků . Nakonec, díky výzkumu, který byl proveden na 46 respondentech , jsem zanalyzoval chování davu ovlivněného marketingovým přístupem používajícho crowdfunders. Na závěr práce konstatuji, že crowdfunder musí vytvořit projekt s kvalitním obsahem, který bude atraktivní pro lidi, a také zvolit správný přístup a adaptaci crowdfundingových platform a odměn.
Zviditelnění firmy v internetových vyhledávačích
Vodochodský, David ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hašlarová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zviditelněním webových stránek ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích Google.com a Seznam.cz. V teoretické části jsou rozebrány základní oblasti online marketingu, ke kterým jsou uvedeny praktické příklady z webových stránek Dentální kliniky Jan Stuchlík. Praktická část je zaměřena na úpravu stávajících a tvorbu nových aktivit, které pomohou webovým stránkám kliniky na přední pozice v internetovém vyhledávání. Cílem bakalářské práce je stanovit úpravy webových stránek kliniky tak, aby byly optimalizované pro vyhledávací roboty a měly přidanou hodnotu pro uživatele. Dalším cílem je sestavit online marketingovou strategii, která bude v souladu s brand positioningem kliniky.
Efektivita obsahového marketingu
Řezníček, Josef ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, co ovlivňuje efektivitu a míru dosahování cílů při obsahovém marketingu na internetu při vytváření a propagaci článků, e-mailů, videí, podcastů a obsahu na sociálních sítích. Autor definuje teoretické základy ob-sahového marketingu, zkoumá vlivné části obsahové strategie na efektivitu obsahového marketingu a zjišťuje, jak jednotlivé formy obsahu používat efektivněji. Na závěr práce definuje návrhy možných klíčových ukazatelů výkonnosti pro důle-žitou zpětnou vazbu o výsledcích obsahového marketingu a jeho efektivitě. V práci jsou použity metody analýzy dat, experimentu formou testování s reálnými uživate-li a matematického modelování.
Budování vztahu se zákazníkem pomocí info-produktů
Kročilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Losová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku obsahového marketingu, přičemž klade důraz na tvorbu obsahové strategie, která je důležitým stavebním kamenem při budování vztahu se zákazníkem. První část práce se soustředí na nezbytnou teorii, která byla použita jako výchozí bod pro část druhou, praktickou. V praktické části bylo zrealizováno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat online nákupní chování součastných a potenciálních zákazníků VinoPortugal. Na základě tohoto šetření a provedení několika dalších analýz byla vytvořena konkrétní obsahová strategie pro tuto společnost. Vytvoření této strategie bylo hlavním cílem práce.
Inbound marketing
Hesoun, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se věnuje inbound marketingu v prostředí Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje inbound marketing a podrobněji rozebírá jednotlivé komponenty inbound marketingu. Ve druhé, praktické, části stručně popisuje trh s počítačovými a konzolovými hrami v České republice, analyzuje internetový obchod s počítačovými a konzolovými hrami, který provozuje společnost GameLeader, s.r.o., a zpracovává návrh na zlepšení aktuálního stavu internetové prezentace sledovaného podniku. Dále navrhuje řešení inbound marketingové strategie na Internetu, které společnost GameLeader, s.r.o. bude moci použít v podnikové praxi.
Inbound marketing
Popek, Tomáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Ve své práci se věnuji Inbound marketingu, který představuje nový pohled na marketing a kterému dosud není věnována taková pozornost, jakou si zaslouží, vůči výsledkům, které může přinášet. Jedná se o kombinaci již existujících a ověřených marketingových metod, které jsou použity pro získání nového zákazníka s minimálními náklady pro organizaci, která tento marketing používá. V první části mojí práce se věnuji definování pojmu Inbound marketing a vysvětlení jeho definice. Dále představuji seznam nástrojů používaných v Inbound marketingu, jejich definice a rozdíly oproti použití těchto nástrojů v ostatních typech marketingů. V druhé části své práce se věnuji představení softwarů pro vedení Inbound marketingových kampaní, jejich popisu a zhodnocení z pohledu koncového uživatele. Dále představuji praktickou ukázku práce v jednom z těchto softwarů na základě reálných požadavků klienta a v závěru své práce uvádím splnění stanovených cílů a vlastní názor na vývoj tohoto trendu v současném marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.