Název: Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Překlad názvu: Analysis of Internet marketing in particular organization and application of new approaches.
Autoři: Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdWords; content marketing; copywriting; e-commerce; internetový marketing; konverzní poměry; PPC; SEM; SEO; Sklik; sociální sítě; webová analýza; AdWords; content marketing; conversion rate; copywriting; e-commerce; internet marketing; PPC; SEM; SEO; Sklik; social media; web analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48339

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201103


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-12-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet