Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování vztahu se zákazníkem pomocí info-produktů
Kročilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Losová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku obsahového marketingu, přičemž klade důraz na tvorbu obsahové strategie, která je důležitým stavebním kamenem při budování vztahu se zákazníkem. První část práce se soustředí na nezbytnou teorii, která byla použita jako výchozí bod pro část druhou, praktickou. V praktické části bylo zrealizováno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat online nákupní chování součastných a potenciálních zákazníků VinoPortugal. Na základě tohoto šetření a provedení několika dalších analýz byla vytvořena konkrétní obsahová strategie pro tuto společnost. Vytvoření této strategie bylo hlavním cílem práce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kročilová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.