Název: Budování vztahu se zákazníkem pomocí info-produktů
Překlad názvu: Building a relationship with a customer through information products
Autoři: Kročilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Losová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: info-produkty; obsah; obsahová strategie; obsahový marketing; content; content marketing; content strategy; information products

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46765

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193346


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet