Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Knápková, Kamila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola se již soustřeďuje na koncept obsahového marketingu a zejména pak na jeho praktické využití v podnikání za účelem zlepšení obchodních výsledků firmy. Představím zde rovněž sociální sítě, které jsou pro šíření vytvořeného obsahu vhodné. Poslední kapitola je vyústěním předchozích kapitol. Teoretické poznatky jsou zde aplikovány na konkrétní firmě. Veškerá doporučení vzešlá z analýzy současné marketingové komunikace firmy jsou následně aplikována při tvorbě webové stránky nové značky firmy drevozesveta, s.r.o.-Nábytek ze světa.V závěru práce porovnávám úspěšnost původní a nové stránky na základě vybraných parametrů.
Japonsko a regionalismus (s důrazem na asijský region)
Knápková, Kamila ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vrňáková, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem přístupu Japonska k regionalismu a zároveň se snaží zhodnotit současný stav procesu regionální integrace. První kapitola se věnuje vývoji, kterým regionalismus v posledních desetiletích prošel a zároveň se soustředí na charakteristické prvky regionalismu v Asii. Druhá kapitola se věnuje období starého regionalismu Japonska a především pak japonským mezinárodním vztahům, na jejichž pozadí se přístup Japonska k regionalismu vyvíjel. Poslední kapitola se soustřeďuje na změnu postoje Japonska k regionalismu na prahu nového regionalismu a dále se zabývá rozvojem japonských regionálních snah v novém tisíciletí. Prostor je zde věnován jeho vztahu se stěžejním integračním uskupením Asie ASEAN stejně tak jako analýze regionálních integračních snah ve vztahu ke stěžejním obchodním partnerům Japonska Číně a Jižní Koreji.

Viz též: podobná jména autorů
1 Knápková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.