Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 560 záznamů.  začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Jazykový management na sociálních sítích: jazyk jako předmět diskuse a jako index sociální identity autora
Mrázková, Kamila
Příspěvek se zabývá různými druhy jazykového managementu uplatňovaného na sociálních sítích jejich uživateli, konkrétně na Twitteru a Facebooku. Všímá si mj. fenoménu tzv. Grammar Nazis, hlavním tématem je ale zvláštní typ managementu spojený s psaním a interpretací nápadně neortografických textů. Jde o hravý a humorný management, vycházející ze sdíleného přesvědčení komunikujících, že lidé s xenofobními, šovinistickými apod. postoji neovládají český pravopis a mají obecně slabé jazykové kompetence.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Návrh marketingové kampaně produktu
Žďárská, Kristýna ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního mixu. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí a aktuálního komunikačního mixu společnosti. Závěrečnou část tvoří návrhy marketingové kampaně pro propagaci nových produktů.
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Marketingová komunikace
Buršík, Dominik ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení současných online marketingových nástrojů je poté navržena úprava komunikačního plánu, vedoucí k posílení povědomí o společnosti a ke zvýšení prodeje.
Sociální sítě jako zdroj pro žurnalistiku v České republice
Žemličková, Martina ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí jako zdroje pro žurnalistiku v České republice. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny sociální sítě stručně jako takové, konkrétně jsou poté více rozepsány sociální sítě Facebook Instagram a Twitter. Zde jsou hlavně uvedeny aktuální trendy v používání sociálních sítí. Dále se teoretická část věnuje problematice novinářského zdroje, především pak novinářského zdroje v době internetu, jeho dostupnosti a ověřitelnosti. Tato problematika a její trendy jsou potom více rozebrány pro mediální trh v USA a v České republice. Teoretická část zpracovává nejnovější dostupné studie v používání sociálních sítí k práci novinářů. Praktická část si klade za úkol tyto trendy potvrdit nebo vyvrátit pomocí kvantitativní analýzy mediálních obsahů, která se soustředí na používání citací ze sociálních médií v konečných výstupech novinářů. Kvantitativní výzkum je podpořen e-mailovým dotazováním českých novinářů, kteří svými názory doplňují kontext kvantitativního výzkumu. Výzkum prokázal, že novináři v České republice používají sociální sítě jako regulérní nástroj pro svojí každodenní práci, ale následují trend v USA, tedy přistupují k citování ze sociálních sítí obezřetněji a s citem, informace si raději více ověřují. Hlavním...
Analýza komunikace neziskové organizace Člověk v tísni na Facebooku
Sedláčková, Lucie ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
příspěvky neziskové organizace Člověk v tísni z několika hledisek a následně určit ráz komunikace, který je pro organizaci typický, co se týká její komunikace digitální. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části bude definován a konkrétně sociálních sítí, uvedeny budou jejich definice a základní charakteristiky. Dále se práce zaměří na neziskové organizace, jejich marketingové strategie, a hlavně digitalizaci komunikace tohoto typu společnosti, která je v rámci marketingu specif Metodologická část popíše teoretický základ k využitým postupům, a to kvalitativní analýze obsahu a pragmalingvistickému přístupu. Praktická část se bude věnovat analýze facebookových příspěvků Člověka v tísni. V této části budou aplikovány poznatky části práce. Příspěvky budou kategorizovány podle několika kritérií a důraz pak bude dále kladen na jazykovou stránku. Zde budou popsány nejvýraznější jevy, které utvářejí komunikaci. Ke každému prvku analýzy budou uvedeny konkrétní příklady. Na závěr se analýza dotkne diskurzu, který ovlivňuje sdělení na sociálních sítí a je specifický i pro neziskové organizace. Práce bude zakončena interpretací výsledků, vyzdvižením důležitých poznatků a nastíněním prostoru pro další zkoumání.
Non-equity Crowdfunding: Funding Success and Dynamics on Hithit
Machová, Veronika ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Švarcová, Natálie (oponent)
Non-equity Crowdfunding: Funding Success and Dynamics on Hithit Veronika Machová Abstrakt Non-equity crowdfunding, inovativní způsob financování nových nápadů, v posledních letech enormně roste. Crowdfundingové projekty jsou většinou charakterizovány předem stanoveným peněžním cílem a délkou kampaně. Potenciální přispěvatelé mohou navíc pozorovat úroveň financování, kterou poskytují jiní, což naznačuje, že informace o předchozích příspěvcích hrají zásadní roli v chování přispěvatelů. Získali jsme data z české crowdfundingové platformy Hithit, což nám umožnilo empiricky analyzovat determinanty úspěchu a dynamiku financování crowdfundingových projektů. Výsledky z několika probit regresí ukazují, že kratší kampaně a kampaně, které nabízejí soukromé odměny nižší hodnoty, mají větší pravděpodobnost úspěchu-ale tyto výsledky neprokazují kauzalitu. Krátká kampaň signalizuje sebevědomí; tento pozitivní signalizační efekt převažuje nad efektem marketingových příležitostí u dlouhé kampaně. Uplatněním modelu fixních efektů na panelová data jsme zjistili, že výše příspěvků je negativně spojena s již dosaženou úrovní financování, což dokládá existenci free-riding efektu. Dopad minulých příspěvků se však v závěrečné fázi kampaně obrátí, protože se zvyšuje riziko selhání. Navíc jsme prokázali významný pozitivní efekt...
Reklama cílená na děti na sociálních sítích a její reflexe touto cílovou skupinou
Mimochodková, Ráchel ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje reklamě cílené na děti na sociálních sítích, která bývá často vystavena kritice a je řešena především její etická stránka, jelikož se v případě dětí jedná o nejcitlivější cílovou skupinu. První část práce je zaměřena obecně na reklamu cílenou na děti, její právní regulaci obsahujcí také příklady ze zahraničí a psychologický profil dětí. Praktická část práce se zaměřuje na sociální síť Instagram a reklamu, kterou na něm influenceři zveřejňují. V této souvislosti dochází především k diskuzi ohledně transparentnosti influencerů a potřeby reklamní příspěvky náležitě označovat. Cílem práce je zjistit, zda dokáží děti tento způsob reklamy identifikovat a také ukázat, jak ho reflektují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 560 záznamů.   začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.