Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Matky influencerky - postoj ke zvežejňování vlastních dětí na sociální síti Instagram
Mimochodková, Ráchel ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Užívání sociálních sítí rodiči, kteří na svých profilech zveřejňují obsah, který se týká jejich vlastních dětí, zvýšilo zastoupení dětí v digitálním prostředí, a to zejména na sociální síti Instagram. V souvislosti s dětmi se však jedná o citlivou a eticky problematickou záležitost a jejich zveřejňování může představovat potenciální problém. Mimo běžných uživatelů jsou ve zveřejňování vlastních dětí aktivní také tzv. influenceři, kteří mají tisícová publika a jejich aktivita na sociálních sítích představuje práci nebo alespoň podstatný zdroj příjmů. Ve svém přístupu se však jednotliví influenceři mohou lišit, ať už v míře odhalení dětí nebo ne/přijímání spoluprací na dětské produkty. Cílem této práce bylo zjistit, jak české influencerky ke zveřejňování dětí na sociální síti Instagram přistupují. V rámci výzkumné části byly provedeny individuální rozhovory, jejichž následná analýza ukázala, že české influencerky mají individuálně nastavené hranice, které ovlivňují výslednou podobu zveřejňovaného obsahu. Ukázalo se také, že jsou oslovovány ke komerčním spolupracím, liší se však způsob, jak k těmto nabídkám přistupují. Na jedné straně jsou ty, které se snaží množství přijatých spoluprací minimalizovat, na druhé straně se však u některých ukázal více komerční přístup. V souvislosti s možnými riziky,...
Reklama cílená na děti na sociálních sítích a její reflexe touto cílovou skupinou
Mimochodková, Ráchel ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje reklamě cílené na děti na sociálních sítích, která bývá často vystavena kritice a je řešena především její etická stránka, jelikož se v případě dětí jedná o nejcitlivější cílovou skupinu. První část práce je zaměřena obecně na reklamu cílenou na děti, její právní regulaci obsahujcí také příklady ze zahraničí a psychologický profil dětí. Praktická část práce se zaměřuje na sociální síť Instagram a reklamu, kterou na něm influenceři zveřejňují. V této souvislosti dochází především k diskuzi ohledně transparentnosti influencerů a potřeby reklamní příspěvky náležitě označovat. Cílem práce je zjistit, zda dokáží děti tento způsob reklamy identifikovat a také ukázat, jak ho reflektují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.