Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Analýza vybrané firmy
Zavoralová, Eva ; Černohorský,, Jan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu realitní společnosti M&M reality holding, a.s.. V rámci mapování společnosti se zaměřuji na rozbor oborového okolí pomocí PEST analýzy, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a finanční analýzu. V závěru práce navrhuji doporučení, která by měla vést ke zlepšení současné situace.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Šafařík, Martin ; Vaněk, Petr (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována na téma „Podnikatelský záměr rozvoje firmy“. Za její hlavní cíl bylo stanoveno provedení komplexní analýzy problému současného stavu firmy AUTOSHOP PAULUS, spol. s r.o. a jejího okolí. Dále potom v souladu s výsledky této analýzy a zjištěným stavem bylo cílem navrhnout opatření vedoucí k rozvoji, respektive k upevnění pozice na trhu a zvýšení tržeb, této analyzované firmy. K analýze firmy byly využity: analýza obecného a oborového okolí, analýza interních vlivů, finanční analýza a SWOT analýza.
Podnikatelský plán
Novosadová, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu na založení pohostinského zařízení. Rovněž je cílem práce rozhodnout o reálné uskutečnitelnosti a ekonomické výhodnosti zamýšlené investice. Práce je rozdělena na dva celky, z nichž první je teoreticko-metodologická část, kde jsou popsány základní pojmy spojené s podnikáním, kroky vedoucí k zahájení podnikatelské činnosti a jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Druhým celkem práce je pak část praktická, ve které jsou teoretické poznatky aplikovány při tvorbě konkrétního podnikatelského plánu. V praktické části jsou použity metody jako PESTEL analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, analýza konkurence či analýza zákazníků. Součástí praktické části je finanční plán, který mimo jiné obsahuje analýzu poměrových ukazatelů a metody hodnocení investic. Závěrečná SWOT analýza pak shrnuje poznatky získané z předchozích kapitol podnikatelského plánu.
Marketing obchodní společnosti
Zelenka, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Adrián, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing obchodní firmy Eljets.r.o. V teoretické části jsou definovány jednotlivé metody, které slouží ke správnému postupování při analýze vnějšího prostředí společnosti na cílovém trhu. Dále zde nalezneme informace o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a typech konkurenčních strategií. Na základě těchto poznatků vznikla praktická část práce, která nejprve zkoumá současný marketing a postavení firmy Eljet s.r.o. na českém trhu. Následně jsou zde stanoveny nové záměry a plány marketingové propagace do budoucna. Některé závěry provedených analýz vedly k myšlenkám, které byly okamžitě reálně uplatněny v praxi, což výrazně pomohlo ke zlepšení stavu firmy. Návrhy nových marketingových aktivit se staly reálnými plány do budoucna.
Strategická analýza
Houšková, Kristýna ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Karnet, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je strategická analýza stavební společnosti Metrostav a.s. Práce je rozdělena na čtyři části, a to úvod, teoreticko-metodologickou část, aplikační část a shrnutí a závěr práce. V úvodu jsou nastíněny cíle práce, v teoreticko-metodologické části jsou vysvětleny pojmy a popsány nástroje a postupy, se kterými se pracuje v aplikační části. Analýza je rozdělena vnitřní a vnější. Vnější analýza zkoumá okolí podniku, jeho součásti a vlivy na podnik. Součástí vnější analýzy je PEST analýza, analýza odvětví, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a analýza konkurenčních skupin. Analýza vnitřních zdrojů a schopností identifikuje podnikové zdroje a jejich vazby. Propojení obou analýz poskytuje SWOT analýza. Závěr práce obsahuje shrnutí získaných poznatků a doporučení pro budoucí činnost podniku.
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou podniku i jeho okolí, jež neobsahuje pouhou analýzu současné situace společnosti, ale také návrh opatření. Marketingový audit v této práci je proveden na základě metodiky popsané v teoretické části a skládá se z analýz šesti vzájemně souvisejících částí. Z nichž první část, audit marketingového prostředí, se zabývá analýzou externího prostředí společnosti IMI Hydronic Engineering realizovanou skrze PESTLE analýzu a Porterův model 5 sil. Následujících pět částí se zaměřuje na audit interního prostředí této společnosti. Těmito části jsou audit marketingové strategie, audit marketingu, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových funkcí. Výsledky jsou sumarizovány v komplexní SWOT analýze. Doporučení, návrhy změn, strategie, cílů i KPI jsou uvedeny v závěru práce.
Realizace SWOT analýzy pro vybranou firmu
PAULÍK, Martin
Cílem diplomové práce je využití analýzy SWOT k identifikaci hrozeb a příležitostí na trhu pro vybranou firmu s ohledem na její slabé a silné stránky, popřípadě návrh na odstranění nebo eliminaci slabých stránek.
Analýza importních aktivit vybrané firmy
CHVÁTALOVÁ, Marcela
Diplomová práce s názvem {\clqq}Analýza importních aktivit vybrané firmy`` byla vypracována ve spolupráci s podnikem TRW - DAS a.s., který se zabývá výrobou součástek do osobních a nákladních automobilů. Hlavním cílem práce bylo provedení analýzy importu podniku TRW - DAS Dačice a zpracování prognózy pro budoucí vývoj importních aktivit dané firmy. Analýza importu podniku TRW - DAS Dačice byla provedena pro období 2005 až 2009 pomocí grafické vizualizace. V diplomové práci byla také provedena analýza sílící asijské konkurence na dodavatelském trhu. Tato analýza byla uskutečněna pro oblast automobilového průmyslu u nejvíce se rozvíjejících zemí v jižní a východní Asii, konkrétně u Japonska, Číny, Indie a Jižní Koreji. Na základě provedených analýz, a to STEP analýzy, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy, byla v závěru diplomové práce navržena strategie importních aktivit podniku TRW {--} DAS Dačice.
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
BLÁHOVÁ, Simona
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.