Název: Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
Překlad názvu: Analysis of marketing environment in company ACR auto, a.s.
Autoři: BLÁHOVÁ, Simona
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; analýza marketingového prostředí; finanční analýza; Marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza.; 4P; financial analysis; Marketing; marketing environment; marketing environment analysis; Porter's Five Forces analysis; STEP analysis.
Citace: BLÁHOVÁ, Simona. Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14966

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50639


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet