Název:
Marketing obchodní společnosti
Překlad názvu:
Marketing of a trading company
Autoři:
Zelenka, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Adrián, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing obchodní firmy Eljets.r.o. V teoretické části jsou definovány jednotlivé metody, které slouží ke správnému postupování při analýze vnějšího prostředí společnosti na cílovém trhu. Dále zde nalezneme informace o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a typech konkurenčních strategií. Na základě těchto poznatků vznikla praktická část práce, která nejprve zkoumá současný marketing a postavení firmy Eljet s.r.o. na českém trhu. Následně jsou zde stanoveny nové záměry a plány marketingové propagace do budoucna. Některé závěry provedených analýz vedly k myšlenkám, které byly okamžitě reálně uplatněny v praxi, což výrazně pomohlo ke zlepšení stavu firmy. Návrhy nových marketingových aktivit se staly reálnými plány do budoucna.The aim of this thesis is to analyse the marketing activities of the company Eljet s.r.o. The theoretical part defines methods used for correct external environment analysis of a target market. This part also provides information on the marketing mix instruments and the types of competitive strategies. The practical part, which is based on the conclusions from the theoretical part, describes the current marketing activities of the Eljet company and its current position on the Czech market. Based on that, the goals and plans for future marketing promotion are established. Some of the conclusions of the analysis led to specific steps, which helped to improve the situation of the company. Proposals of new marketing activities have become the real future plans.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; PESTLE analýza; Porterův model pěti sil; Situační analýza; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; PESTLE; Porter's five forces analysis; Situation analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50977