Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie zvládání stresu u studentů Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
BLÁHOVÁ, Simona
Naše společnost se neustále mění, zrychluje a přináší nové poznatky. Činnosti, které před 30 lety trvaly několik dní, jsou dnes otázkou vteřin, to vše díky technologickému pokroku, který mění naši společnost na informační. Každou změnu můžeme vnímat jako vliv či zásah do původního stavu, pokud se tedy společnost markantně mění, přináší to s sebou stresory a stresové situace pro jedince, kteří v ní žijí. V posledních dvou letech prošla navíc společnost několikaměsíční pandemií covid-19, která změnila život téměř každého na této planetě. Tyto změny, zákazy a hrozby přináší do života nové stresory a negativně ovlivňují fyzické i psychické zdraví. Svou bakalářskou práci jsem se z tohoto důvodu rozhodla věnovat právě strategiím zvládání stresu. Cílem práce je poukázat na důležitost duševní hygieny, zdravého životního stylu a psychického zdraví v kontextu života a jeho prožívání. Zároveň jsem v praktické části provedla dotazníkové šetření strategií zvládání stresu u lidí z mého blízkého okolí a studentů Jihočeské univerzity. Dotazníkové šetření jakožto kvantitativní metoda výzkumu veřejného mínění hledá odpovědi na předem stanovené výzkumné otázky, následně vybírá reprezentativní vzorek z řad studentů JČU, jimž je zadán standardizovaný dotazník SVF 78. Ten je v závěru práce vyhodnocen. Ze závěrečné analýzy nasbíraných dat jsou následně nalezeny odpovědi na výzkumné otázky. Pevně věřím, že moje práce bude moci posloužit nejen jako manuál pro všechny, které toto období změn poznamenalo a ovlivnilo jejich duševní pohodu, ale také jako zpětná vazba pro čtenáře, jak sám zvládá příchozí stres a nové stresory.
Autorství a interpretace uměleckých děl
BLÁHOVÁ, Simona
Práce se bude zabývat otázkou autorství z hlediska teorie interpretace uměleckých děl. Komplexně představí klíčové texty, které tematizují otázku role empirického autora a relevance jeho záměru při interpretaci uměleckého díla, bude konfrontovat jejich argumentaci a reflektovat nabízená řešení. Teoretické úvahy bude dokládat příklady z dějin umění, filmu či literatury.
Mobile marketing a jeho aplikace
BLÁHOVÁ, Simona
Cílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretikým poznatkům o mobilním marketingu, druhá část se zaměřuje na charakteristiku firmy H&M, analýzu jejího marketingového mixu a analýzu praktické aplikace location based mobile marketingu ve firmě, konkrétně analýzou uskutečněné kampaně geolokačních SMS zpráv. Na základě této analýzy jsem se pokusila uskutečněnou kampaň vyhodnotit a navrhnout možné změny, které by vedly k zefektivnění využití tohoto druhu kampaní. V neposlední řadě jsem se pokusila nastínit budoucí možnosti využití location based mobile marketingu ve firmě H&M.
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
BLÁHOVÁ, Simona
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.

Viz též: podobná jména autorů
1 BLÁHOVÁ, Silvie
1 BLÁHOVÁ, Stanislava
9 BLÁHOVÁ, Štěpánka
2 Bláhová, Sabina
2 Bláhová, Soňa
9 Bláhová, Štěpánka
10 Bláhová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.