Název: Strategie vstupu Burda Auction, s.r.o. na trh Spolkové Republiky Německo
Překlad názvu: Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Autoři: Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: auction; competitors analysis; Germany; market entry strategy; marketing strategy; philately; Porter's five forces analysis; SLEPT analysis; strategy; SWOT analysis; analýza konkurence; aukce; filatelie; marketingová strategie; Německo; Porterova analýza pěti sil; SLEPT analýza; strategie; strategie vstupu na trh; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11853

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223751


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet