Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing obchodní společnosti
Zelenka, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Adrián, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing obchodní firmy Eljets.r.o. V teoretické části jsou definovány jednotlivé metody, které slouží ke správnému postupování při analýze vnějšího prostředí společnosti na cílovém trhu. Dále zde nalezneme informace o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a typech konkurenčních strategií. Na základě těchto poznatků vznikla praktická část práce, která nejprve zkoumá současný marketing a postavení firmy Eljet s.r.o. na českém trhu. Následně jsou zde stanoveny nové záměry a plány marketingové propagace do budoucna. Některé závěry provedených analýz vedly k myšlenkám, které byly okamžitě reálně uplatněny v praxi, což výrazně pomohlo ke zlepšení stavu firmy. Návrhy nových marketingových aktivit se staly reálnými plány do budoucna.
Návrh strategie rozvoje v oblasti IT ve výrobním podniku
Adrián, Michal ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Práce se zameruje na problematiku rozvoje IT strategie ve výrobním podniku. Porovnává nasazení nového ERP systému s aktuálním informacním systémem. Cílem práce je popis soucasného stavu IS a návrh jeho rešení s ohledem na všechny požadavky a omezení spolecnosti. Hlavním prínosem je objektivní zhodnocení variant dalšího postupu pri rozširování firmy a návrh další strategie. V teoretické cásti je charakterizován IS a ERP, možné druhy rozdelení, nejduležitejší cásti a prínosy moderního rešení pro plánování podnikových zdroju. V rámci samotného projektu porízení nového IS jsou popsány jednotlivé fáze, od prvotní analýzy potreb, pres metody a kritéria výberu až po implementaci s definicí kritických faktoru, castých chyb a doporuceným postupem. Praktická cást je zamerena na analýzu soucasného stavu. Obsahuje strucnou charakteristiku spolecnosti, jednotlivých oddelení a procesu v návaznosti na informacní systém. Je popsán soucasný stav IS v podobe SWOT analýzy. Na základe definovaných požadavku je sestaven prehled možných dodavatelu ERP systému v CR s jejich produkty. Na analýzu navazuje návrh strategie rozvoje v oblasti IT. Soucástí je porovnání jednotlivých variant dalšího rozvoje - porízení nového ERP nebo rozšírení stávajícího systému. Záver obsahuje shrnutí práce a popisuje její prínosy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.