Název: Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Překlad názvu: Marketing Audit of IMI Hydronic Engineering for the Czech Market
Autoři: Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: IMI Hydronic Engineering; marketingový audit; PESTLE analýza; Porterův model 5 sil; strategický marketing; SWOT analýza; IMI Hydronic Engineering; Marketing Audit; PESTLE Analysis; Porter's Five Forces Analysis; Strategic Marketing; SWOT Analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48771

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202053


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet