Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv pandemie COVID-19 na hospodaření vybraných klubů v extralize ledního hokeje
Ronovský, Adam ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Vliv pandemie COVID-19 na hospodaření vybraných klubů v extralize ledního hokeje. Cíl práce: Cílem této diplomové práce je vyhodnotit, jak ovlivnila pandemie COVID-19 hospodaření hokejových klubů HC Mountfield Hradec Králové a HC Sparta Praha. Metody: V práci je provedena deskripce vybraných hokejových klubů. Za pomoci nástrojů finanční analýzy je provedeno vyhodnocení ekonomických ukazatelů klubů a dále komparativní analýzou srovnání výsledků obou klubů. Využito bylo také metody hloubkového rozhovoru, polostrukturovaný rozhovor byl veden se zástupci obou vybraných klubů. Výsledky: Z uskutečněného průzkumu vyplývá, že pandemie COVID-19 měla přímý vliv na hospodaření obou klubů. Největší dopad měl příchod pandemie COVID-19 na příjmy a celkový hospodářský výsledek klubu, protože na utkáních nemohli být přítomni diváci, tím kluby přišly o příjmy z prodeje vstupného. Největší propad příjmů byl právě u příjmů z prodeje vstupenek, meziroční pokles v sezóně zasažené pandemií činil u HC Sparta Praha 76,03 %, což odpovídá částce 26,15 mil. Kč a u Mountfieldu HK 66,26 %, což je 12,35 mil. Kč. Podpora od sponzorů ve sledovaném období též klesla - HC Sparta Praha meziročně evidovala snížení příjmů z prodeje reklamy o 29,60 mil. Kč (21,3 %) a Mountfield HK o 6,68 mil. Kč (9,5 %). Kluby tak čelily výzvě...
Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice
Chládek, Filip ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice Cíle: Cílem práce je vypracovat doporučení pro kluby plánující rebranding. Doporučení budou vypracována na základě analýzy rebrandingu zkoumaných klubů - AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice. Analýza je zaměřena na to, jakým způsobem kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice využily potenciál rebrandingu. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu. Metoda hloubkového interview ve formě polo-strukturovaného rozhovoru sloužila ke zjištění informací o změnách značek zkoumaných klubů. Pro podrobnější přehled k tématu rebrandingu byla využita metoda případových studií. V této práci byly použity případové studie rebrandingu zahraničních klubů. Dále byly vytvořeny případové studie zkoumaných klubů. Další metodou byla analýza dokumentů, která zajistila spolehlivost a správnost informací k tématu rebrandingu. Poslední metodou byla diskuze v ohniskové skupině s experty a fanoušky. Tato metoda sloužila k lepšímu pochopení problematiky, získání dalších informací a různých postojů, pohledů a názorů k rebrandingu. Poznatky z diskuze byly využity k vytvoření závěrečných doporučeních. Výsledky: V rámci analýzy bylo zkoumáno, zda kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice, využily potenciál rebrandingu. Podle získaných...
Ověření vlivu speciálního tréninkového programu na rozvoj pohybových schopností hokejistů mladšího školního věku.
CIBOCH, David
Cílem diplomové práce bylo vytvořit tréninkový program pro hokejisty mladšího školního věku a ověřit jeho účinnost v praxi. Vytvořený program obsahoval 8 cviků. Výzkumný soubor tvořily 2 týmy hokejistů, celkem 32 hráčů ve věku 10-11 let. Provedli jsme vstupní testování obou týmů, poté jsme na jeden tým aplikovali námi vytvořený tréninkový program po dobu devíti týdnů, druhý tým trénoval běžným způsobem. Po devíti týdnech jsme provedli výstupní testování obou týmů. Testování jsme prováděli pomocí čtyř testů na ledě, které otestují pohybové schopnosti mladých hokejistů. Výsledky obou skupin zvlášť jsme statisticky ověřili pomocí párového t - testu na hladině významnosti 0,05 a dále jsme vypočítali věcnou významnost. Následně jsme porovnali výsledky obou skupin proti sobě, což jsme také statisticky ověřili, nyní pomocí nepárového t - testu. Ke zlepšení experimentální skupiny došlo ve všech měřených testech, což nám potvrdila statistická i věcná významnost.
Slovní zásoba českých profesionálních sportovců v zahraničním angažmá
MENDEL, Dušan
Tématem této práce je slovní zásoba českých profesionálních sportovců v zahraničním angažmá. Hlavní náplň spočívá ve zmapování slovní zásoby anglicky mluvících fotbalových a hokejových komentátorů a sportovců. Zároveň se také věnuje profesionálním hráčům pocházejícím z České republiky a jejich zkušenostem se sportovním slangem. Spolu s osmi vybranými fotbalisty a hokejisty, kteří prožili alespoň část své kariéry v zahraničí, probírám otázky týkající se cizího, v tomto případě anglického, jazyka. V teoretické části cílím kromě postavení anglického jazyka ve světě a současné slovní zásoby také na téma profesionálního sportu a jazyka. Zaměřuji se na sportovní slang, fotbalovou a hokejovou terminologii a porovnávám českou a anglickou sportovní mluvu. V praktické části zkoumám formou videozáznamů slovní zásobu fotbalových a hokejových komentátorů a hráčů. Prostřednictvím rozhovorů s vybranými českými profesionálními sportovci následně zjišťuji, jakým způsobem se v zahraničních klubech dorozumívali či jak velkou pro ně cizí jazyk představoval překážku. Sestavuji s nimi také tabulku, která odpovídá na otázku, zda sportovci rozumí základní fotbalové a hokejové terminologii.
Historie tělesné výchovy a sportu v Křemežské kotlině
FUČÍK, Jan
Diplomová práce pojednává o historii tělesné výchovy a sportu v Křemežské kotlině. Především pak o vývoji jednotlivých tělovýchovných spolků a průběhu jejich činnosti od počátků až do současnosti. Práce je rozdělena do dílčích období podle významných milníků historického vývoje naší země. Práce se věnuje všem významným odvětvím sportu v Křemežské kotlině. Sportovní oddíly jsou v prvních dvou kapitolách chronologicky řazeny do jednotlivých období dle jejich vzniku. Druhé dvě kapitoly řadí jednotlivá odvětví podle jejich významu v dané oblasti. První část mapuje počátek organizované sportovní činnosti na území Křemežské kotliny z dochovaných materiálů a je datována do roku 1918, tedy do konce první světové války. Další částí jsou léta meziválečná, až po konec druhé světové války. Třetí část začíná v roce 1945 a končí revolučním rokem 1989. Poslední, tedy čtvrtá část, se věnuje nejnovějším sportovním dějinám od roku 1989 po současnost. Nejstarší informace byly čerpány z dochovaných kronik, archivních materiálů jednotlivých sportovních oddílů, literatury a z dobových periodik. Informace ve třetí a čtvrté části jsou doplněny zajímavostmi z rozhovorů s pamětníky o zakládání tělovýchovných oddílů a některých sportovních událostech.
Když nejde "jen" o hokej. Hokejová mistrovství v Česku očima organizátorů
Veselský, Matouš ; Šalanda, Bohuslav (vedoucí práce) ; Numerato, Dino (oponent) ; Slepičková, Irena (oponent)
"Sport je zkrátka všude a my jsme v něm." Tato slova jsou leitmotivem knihy Jiřího Černého Fotbal je hra. Pokus o fenomenologii fotbalu. Černý v něm poukazuje na signifikanci sportu a sportovních her v moderní kultuře. V současné době jsme svědky stále sílícího zájmu o sport z pohledu nejrůznější vědeckých disciplín. Tato disertační práce se věnuje fenoménu mega- eventů, rozsáhlých (nejen) sportovních událostí, které mají široké celospolečenské dopady, a to ze sociologické kvalitativní perspektivy. V českém kontextu jde primárně o sportovní soutěže sice menšího rozsahu, než jakými jsou například olympijské hry, avšak které přesto mohou mít hluboké společenské dopady. Takovými sportovními svátky, které se konaly v Česku, potažmo Československu, se bezpochyby stala hokejová mistrovství světa. Předkládaná disertační práce popisuje mistrovství světa v ledním hokeji, netypicky, prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s organizátory mistrovství z let 2004 a 2015. Tato studie se primárně věnuje osobním motivacím, emocionálním vazbám a osobní interpretaci podílu na organizaci hokejového šampionátu. Tento kvalitativní přístup k mega- eventům přináší velmi specifickou organizátorskou perspektivu. Tato disertační práce zároveň uvažuje o mega-eventech jako o moderních fenoménech a zasazuje je tedy to...
Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.