Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
PILNÁ, Kristýna
Tato diplomová práce pojednává o příčinách rozdělení zákaznických preferencí vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve městě Blatná za účelem doporučení návrhů na zlepšení pro spotřební družstvo COOP. Teoretický přehled podává základní informace o potravinářských maloobchodech v České republice, detailněji představuje formáty prodejen, postoje nakupujících k potravinářským prodejnám, jednotlivé prvky retailového mixu či jiné faktory ovlivňující zákaznické postoje vůči prodejně, které může maloobchodník ovlivnit. Praktická část se vztahuje k potravinářským řetězcům v Blatné, a je zaměřena na identifikaci oblíbeného a hlavního nákupního místa respondentů, důvodů pro rozdělení zákaznických preferencí vůči maloobchodním jednotkám, na výzkum postojů vůči maloobchodním jednotkám a hodnocení retailového mixu těchto prodejen. Praktická část se skládá ze dvou částí, a to z dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky blatenských prodejen, a dále z výzkumu v těchto prodejnách. Z dotazníkového šetření je následně možné definovat postoje respondentů vůči blatenským potravinářským maloobchodům a jejich nákupní chování. Průzkum v maloobchodních formátech je využit pro identifikaci a hodnocení základních prvků retailového mixu jednotlivých prodejen. Díky těmto postupům je následně možné definovat zlepšující návrhy pro prodejnu COOP Tip v Blatné.
Analysis of Weather Effect on Sales in the Czech FMCG Market
Kubišta, Michal ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Brož, Václav (oponent)
Účelem této práce je studium efektu počasí na prodeje na FMCG trhu. Pro tento účel jsme připravili rozsáhlý soubor dat, skládající se z týdenních údajů o prodejích výrobků po kategoriích za více než 1000 obchodů v České Republice v letech 2015 až 2017, společně s údaji o meteorologických podmínkách posbíraných z více než 80 stanic. V této práci představujeme novou přístup k této analýze, a to použití modelů založených na rozho- dovacích stromech. Tyto flexibilní neparametrické metody jsou schopné odhadovat kom- plexní vztahy a automaticky vybírat důležité proměnné. Vzhledem k tomu, že model pra- cuje s více něž 130 proměnnými, jsou obě tyto vlastnosti pro náš účel kritické. Hlavním cílem této práce je bud' prokázat že efekt počasí je na prodej dané kategorie minimální, nebo připravit robustní model s interpretovatelnými výsledky. Na 3 největších kategoriích produktů ukazujeme výraznou reakci prodejů na měnící se meteorologické podmínky, a prezentujeme model který významně překonává výsledky obou základních modelů, re- gresi metodou lasso a regresní strom vytrénovaný na datech bez údajů o počasí. Nako- nec představujeme dva závěry, za prvé, že lineární regrese, v podobných...
Vybrané trendy v retailu ČR
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá šesti významnými trendy, které mají značný vliv na potravinářské řetězce působící na českém trhu. Jedná se o (1) trend ve struktuře prodejních formátů, (2) trend investic do remodelingu prodejen, (3) trend v nabídce potravin vyznačující se podporou českých regionálních produktů, (4) trend v začleňováním skupiny speciálních potravin, (5) trend využívání moderní technologie při nakupování a (5) integrace e-shopů a kamenných prodejen. Práce zkoumá trendy v souvislosti se spotřebním chováním prostřednictvím dotazníkového šetření. Praktickým přínosem diplomové práce je doplnění stávajících výzkumů o dodatečné poznatky a případné doporučení, na kterou trendovou oblast by se měly maloobchodní řetězce více orientovat.
Sales promotions actions at a customer of an international enterprise
Hudec, Dávid ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Bakalářska práce se zabývá analýzou procesů a postupů využívaných v prostředí mezinárodních FMCG společností a během přípravy, exekuce a zhodnocení akcí na podporu prodeje organizovaných u maloobchodních odběratelů výrobků FMCG společnosti v České republice. V teoretické části jsou zejména vysvětlené klíčové termíny z oblasti mezinárodního marketingu, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část se nejprve věnuje akcím na podporu prodeje. Stanovuje základní fungování vybrané společnosti a použitím příkladu vysvětluje postup přípravy akce, komunikaci se všemi zapojenými stranami, jako například maloobchodník či grafické studio a jednotlivé fázy akce. Následně opisuje část běžné podpory prodeje společnosti ve formě přípravy a použití stojanů na vystavení produktů v prodejnách maloobchodníků.
Společenská odpovědnost firem v praxi
Stachová, Šárka ; Fiala, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce hodnotí koncepci společenské odpovědnosti firem, an-gl. corporate social responsibility (CSR), a její využití v praxi ve vybraných společnos-tech. V úvodu práce jsou definována teoretická východiska práce. Za jeden z přínosů konceptu společenské odpovědnosti je považováno zvýšení konkurenceschopnosti, které pomůže společnosti Bel naplnit strategický cíl, který si do roku 2025 vytyčila. V praktické části jsou zhodnoceny aktivity CSR ve společnosti Bel a porovnány s konkurenční firmou Savencia. Na základě jejich komparace jsou autorem navržena doporučení pro možná vylepšení a rozvoj CSR aktivit ve společnosti Bel.
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Dostál, Jaroslav ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy porovnat jejich komunikaci. Dalšími cíly jsou popsat jak jednotlivé marketingové aktivity přispěly k vybudování nového segmentu trhu a vysledovat shodné a rozdílné přístupy v marketingové komunikaci jednotlivých značek. Ve svém úvodu tato práce představuje tento tržní segment a uvádí jeho vznik a vývoj v České republice. Dále se práce zabývá jednotlivými značkami, jejich positioningem a konkrétními marketingovými aktivitami. Zde je kladen důraz zejména na on-line komunikaci, která je kvůli charakteristice cílové skupina klíčová. Závěr práce obsahuje porovnání marketingových aktivit a jejich možné zobecnění pro případné budoucí produktové kategorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Kohoutová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a popsat, jak se během let měnily. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké jsou společné a odlišné prvky komunikace v segmentu ochucených piv. Úvodní část práce se věnuje segmentu s ochucenými pivy, vysvětluje jeho vznik a vývoj. Práce se dále zabývá konkurenčními značkami značky Staropramen Cool a rozebírá jejich komunikační aktivity. Další část uvádí společnost Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia značka Staropramen Cool patří. Následuje pohled na značku Staropramen Cool z marketingového hlediska a samotná komparativní analýza jejích komunikačních aktivit. Největší pozornost je věnována reklamě, podpoře prodeje, sponzoringu, online komunikaci a public relations, jakožto nástrojům, kterými značka komunikuje s koncovým spotřebitelem. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení výsledků komparace komunikačních aktivit značky ve vymezeném časovém období a vyhodnocuje problémy v komunikaci. Dále jsou uvedeny společné a odlišné prvky komunikace v rámci celého segmentu.
Influence of commodity costs on the price of FMCG products
Baituyakova, Danagul ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
The goal of this thesis is to provide a reader with a comprehensive outlook on the cost-pricing process in a real FMCG company. Firstly, the thesis concentrates on the theoretical background of cost methodologies and pricing strategies from a perspective of a private firm. Secondly, the thesis presents a tool, which calculates the reflection of the change in the commodity cost on the shelf price of a good. Thirdly, statistical testing is applied in order to identify if the model could correlate with reality based on historical data. In this part the thesis discusses the limitations of the model and gives more real life examples of how the price is set, besides the commodity influence. Thanks to it, a reader will be able to draw conclusions from the given information and deeper understand the complexity of the FMCG market industry.
Kvalita kmenových dat a datová synchronizace v segmentu FMCG
Tlučhoř, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality kmenových dat u odběratelů a dodavatelů rychloobrátkového zboží. Cílem je zmapovat tok kmenových dat o produktech v dodavatelském řetězci odvětví FMCG a identifikovat slabá místa způsobující jejich nekvalitu. Důraz je kladen především na analýzu procesu zalistování nového zboží u obchodního řetězce. Jedním ze způsobů zvýšení efektivity procesu zalistování a zlepšení kvality kmenových dat je využití globální datové synchronizace. Dalším cílem práce je proto objasnit příčiny nízké míry využití globální datové synchronizace na českém trhu. Pozornost je rovněž věnována návrhům na opatření vedoucích ke zvýšení kvality kmenových dat v odvětví FMCG a rozvoji globální datové synchronizace v ČR. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů, fungováním dodavatelského řetězce a komunikací jeho jednotlivých článků, teorií datové kvality a přístupy k jejímu řízení. V praktické části jsou řešeny cíle práce, kterých je dosaženo na základě výsledků dvoufázového průzkumu mezi dodavateli a odběrateli rychloobrátkového zboží na českém trhu. Přínosem je obohacení odborné literatury, která se problematikou kvality kmenových dat v segmentu FMCG a globální datové synchronizace příliš nezabývá. Pro dodavatele a odběratele rychloobrátkového zboží mohou výsledky práce představovat impuls pro snahu o zlepšení kvality vlastních kmenových dat. Představeny jsou i způsoby, kterými lze tohoto zlepšení dosáhnout. V organizaci GS1 Czech Republic, jež téma diplomové práce zadala, lze výsledky použít jako podklad pro rozhodování o dalším vývoji v oblasti globální datové synchronizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.