Název:
Akcie na podporu predaja u zákazníka medzinárodnej spoločnosti
Překlad názvu:
Sales promotions actions at a customer of an international enterprise
Autoři:
Hudec, Dávid ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá analýzou procesov a postupov využívaných v prostredí medzinárodných FMCG spoločností a počas prípravy, exekúcie a zhodnotenia akcií na podporu predaja organizovaných u maloobchodných odberateľov výrobkov FMCG spoločnosti v Českej republike. V teoretickej časti sú najmä vysvetlené kľúčové termíny z oblasti medzinárodného marketingu, ktoré sú následne využité v praktickej časti. Praktická časť sa najprv venuje akciám na podporu predaja. Stanovuje základné fungovanie vybranej spoločnosti a s použitím príkladu vysvetľuje postup prípravy akcie, komunikáciu so všetkými zapojenými stranami, ako napríklad maloobchodník či grafické štúdio a jednotlivé fázy akcie. Následne opisuje časť bežnej podpory predaja spoločnosti vo forme prípravy a použitia stojanov na vystavenie produktov v predajniach maloobchodníkov.Bakalářska práce se zabývá analýzou procesů a postupů využívaných v prostředí mezinárodních FMCG společností a během přípravy, exekuce a zhodnocení akcí na podporu prodeje organizovaných u maloobchodních odběratelů výrobků FMCG společnosti v České republice. V teoretické části jsou zejména vysvětlené klíčové termíny z oblasti mezinárodního marketingu, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část se nejprve věnuje akcím na podporu prodeje. Stanovuje základní fungování vybrané společnosti a použitím příkladu vysvětluje postup přípravy akce, komunikaci se všemi zapojenými stranami, jako například maloobchodník či grafické studio a jednotlivé fázy akce. Následně opisuje část běžné podpory prodeje společnosti ve formě přípravy a použití stojanů na vystavení produktů v prodejnách maloobchodníků.The aim of the bachelor´s thesis is the analysis of the processes and procedures used in the environment of international FMCG enterprises and during preparation, execution and evaluation of sales promotion actions organized at retail buyers of products of an FMCG enterprise in the Czech Republic. The theoretical part includes definitions of key terms from international marketing, which are subsequently used in the practical part. The practical part at first considers sales promotion actions. It sets the basic functioning of a selected enterprise and, by using examples, it explains the procedure of the preparation of such an action, the communication with all the parties involved, such as the retailer or the graphic studio, and the individual phases of the action. Next, it describes a part of regular sales promotions of the enterprise in the form of preparation and utilization of displays for displaying products in the retailers´ stores.
Klíčová slova:
akce na podporu prodeje; FMCG; marketing; podpora prodeje; POP materiály; POS materiály; FMCG; Marketing; POP materials; POS materials; sales promotion; sales promotion action
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71215