Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,008 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Návrh změny organizační kultury v podniku poskytujícím služby
Holbová, Veronika ; Fojtíková, Petra (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá organizační kulturou podniku Disco Pizza pod Hradem Brumov – Bylnice. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s organizační kulturou. V praktické části je provedena analýza organizační kultury společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření a pozorování. Hlavním cílem bylo na základě provedené analýzy navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení zjištěných nedostatků.
Návrh a optimalizace portfolia soukromého investora
Lády, Jiří ; Chovanec, Patrik (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh portfolia z investičních instrumentů a tvorbu dotazníku pro určení rizikového profilu soukromého investora. Kromě základní investiční teorie popisuje stručně charakteristiky a parametry jednotlivých investičních instrumentů a navrhuje a optimalizuje rizikové profily pro privátního investora z dostupných investičních instrumentů. Dále realizuje dotazník pro zjištění tohoto rizikového profilu privátního investora.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.
Analýza pracovního trhu ve stavebnictví
Daniel, Martin ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje trh práce ve stavebnictví. Teoretická část se zabývá stavebním podnikem, pracovním trhem a prací ve stavebnictví. Popisuje odměňování a specifika stavebního podniku, charakterizuje trh práce, státní politiku zaměstnanosti a příčiny a dopady situace, která je na trhu práce ve stavebnictví a zabývá se také pracovníky ze zahraničí. Praktická část získává prostřednictvím dotazníkového šetření reálný přehled o situaci v praxi, který je zpřesňován rozhovory s konkrétními společnostmi. Obecně se praktická část zabývá tím, jak stavební společnosti hodnotí situaci na pracovním trhu a jaký má na ně tato situace vliv.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
Zvýšení výkonnosti strojírenského podniku prostřednictvím benchmarkingu ve Zlínském kraji
Zapletalová, Pavlína ; Bednář,, Pavel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením a zvýšením výkonnosti prostřednictvím benchmarkingu ve vybraném strojírenském podniku ve Zlínském kraji. Teoretická východiska práce představují koncept benchmarkingu v kontextu zvyšování výkonnosti podniku. V hlavní části práce je analyzován vybraný strojírenský podnik a jeho současná situace. Následně u vybraných strojírenských firem ve Zlínském kraji je provedeno hodnocení pomocí benchmarkingu na základě jak sekundárních tak primárních zdrojů dat. Na základě výsledků hodnocení jsou shrnuty hlavní poznatky provedených analýz a také představena doporučení ke zlepšení výkonnosti podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,008 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.