Název: Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of the Selected Association and Suggestions for its Improvement
Autoři: Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; marketingový mix; PEST analýza; Porterův model pěti sil; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; customer satisfaction; marketing mix; PEST analysis; Porter's five forces model; questionnaire survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82772

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-596394


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet