Název: Marketingový mix konkrétního podniku
Překlad názvu: Marketing Mixture of a Specific Enterprise
Autoři: Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; dotazníkové šetření; loajalita a spokojenost zákazníka; měření spokojenosti zákazníka; produkt; SWOT analýza.; Výzkum trhu; zákazník; customer; loyality and satisfaction of the customer; Market research; measuring of customer’s satisfaction; price; product; questionnaire; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39584

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-596375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet