|
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
|
|
Marketingový mix hotelu Maximus Resort
Tomášková, Lenka ; Ing.Ondřej Bena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix hotelu Maximus Resort“ je návrh marketingové strategie na zefektivnění. V teoretické části se zabývám samotnou definicí marketingu, marketingovým mixem a komunikačním mixem. V praktické části jsem představila hotel Maximus Resort a jeho problémy s nedostatečnou obsazenosti. Mou vizí bylo sestavit balíčky služeb, které by přilákaly nové klienty a stávající klienti by se rádi vraceli. Zaměřila jsem se rovněž na rodiny s malými dětmi – především na animační programy v hotelu, které v ČR nejsou vůbec známý, proto spousta rodin jezdí raději do ciziny.
|
|
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
|
|
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
|
|
Rozvoj cestovního ruchu v Beskydech a jeho dopad na podnikání v oblasti
Mucková, Krystyna ; Zich, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Beskydech a jeho dopad na podnikání v oblasti“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Beskydy. Na základě analýzy současného stavu turistického ruchu, popisu nejvýznamnějších atraktivit regionu a možnostech financování jsou výstupem práce návrhy na rozvoj cestovního ruchu, s tím souvisejících podnikatelských aktivit a rozvoje regionu.
|
| |
|
Komunikační mix cestovní agentury
Zlámal, Tomáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje.
|
| |
|
Podnikatelský záměr - rozšíření Hostelu u Minoritů
Bertelová, Sandra ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na rozšíření ubytovacích prostor podnikatelského subjektu s názvem Hostel u Minoritů, zabývající se poskytováním krátkodobých ubytovacích služeb. Prostory podniku jsou momentálně umístěny ve druhém nadzemním podlaží soukromého domu na ulici Minoritská 10. Rozšíření se týká celého třetího nadzemního podlaží stejného domu. Na základě teoretických poznatků a zjištěných skutečností tato práce navrhuje způsob realizace změn a jejich ekonomické zhodnocení.
|