Název: Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
Překlad názvu: The Role of Social Networks in Destination Marketing in Southern Bohemia
Autoři: PECHÁČKOVÁ, Anežka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; destinace Jižní Čechy.; marketing destinace; sociální sítě; destination marketing; destinations South Bohemi; social networks; tourism
Citace: PECHÁČKOVÁ, Anežka. Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70975

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614597


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet