Název: Marketingová strategie hotelu Bítov
Překlad názvu: Marketing Strategy of Hotel Bítov
Autoři: Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cestovní ruch; finanční analýza; hotel; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; PEST analýza; Porterův model konkurenčních sil; situační analýza; SWOT analýza; analysis of the current situation; financial analysis; hotel; marketing; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis; Porter’s model of competitive environment; SWOT analysis; Tourism

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7795

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-613712


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-02.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet