Název: Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Překlad názvu: Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Autoři: PAUKNEROVÁ, Aneta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aroma marketing; cestovní ruch; emoce; restaurace; vůně; Aroma marketing; emotion; restaurant; scent; tourism
Citace: PAUKNEROVÁ, Aneta. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/73477

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614696


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet