Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský záměr s důrazem na financování
Pochyla, Martin ; MBA, Jan Hůla, (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je financování projektu ze strukturálních fondů Evropské unie a současně také rozbor problematiky tohoto druhu financování. Konkrétně je zaměřena na zpracování studie proveditelnosti, která tvoří nedílnou součást žádosti o dotace z těchto fondů a zabývá se i alternativními metodami získání finančních prostředků k uskutečnění požadovaného záměru.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Vošvrdová, Klára ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Půjčovny šatů Kavalír. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy, jako například co je to marketing a marketingová komunikace. V analytické části se provedou potřebné analýzy, z kterých je zjištěn skutečný stav firmy na trhu. Poslední část bakalářské práce navrhuje změny, které by měli vést k zvýšení povědomí o firmě a tím zvýšení počtu nových zákazníků.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Sombergová, Markéta ; Jelínek, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spojenou s návrhem komunikačního mixu pro Fitness centrum Kameňák. Obsahuje zhodnocení současného stavu komunikačního mixu společnosti a odhalení problémů, se kterými se společnost v této oblasti potýká. Následují návrhy pro zlepšení tohoto stavu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace ve firmě a náplní třetí části je návrh takového komunikačního mixu, který firmě umožní lepší prezentaci svých služeb a přivede více zákazníků.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Návrh marketingového mixu společnosti
Rambousková, Ivona ; Mráček, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní společnosti. Teoretická kapitola obsahuje seznámení s marketingovým prostředím a jednotlivými nástroji marketingového mixu. V analytické kapitole je provedena analýza aktuálního stavu konkrétní společnosti a analýza marketingového prostředí. Návrhová kapitola obsahuje doporučení vedoucí ke zlepšení situace vybrané společnosti.
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Systém pro správu bezpečnostního procesu ve firmě
Roubal, Petr ; Žaloudek, Jiří (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním metodiky pro správu bezpečnostního procesu ve firmě. Tato metodika bude používána jako podklad pro softwarový produkt. Jsou zde popsaná i témeta s bezpečnostním procesem uzce související. Těmito tématy jsou: změna a změnové řízení, riziko a řízení rizik, procesy, modelování procesů a řízení procesů. Metodika je popsána pomoci popsani procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.