Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 206 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální komunikace Českého olympijského výboru v roce 2020
Friš, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tématem bakalářské práce je Digitální komunikace Českého olympijského výboru v roce 2020. Cílem je analyzovat digitální komunikaci hlavně na sociálních sítích, které výbor pro svou komunikaci s cílovým publikem používá. Práce se skládá ze dvou částí. První část - teoretická - vysvětluje základní pojmy, věnuje se marketingové komunikaci a jejím zejména digitálním nástrojům, marketingové komunikaci neziskových organizací a jejím specifikům i samotnému Českému olympijskému výboru a jeho historii. Druhá část - praktická - zahrnuje marketingový výzkum, který se skládá ze 3 částí. Polostrukturovaného rozhovoru s marketingovým specialistou Českého olympijského výboru, online dotazníkového šetření a analýza dat z digitálních kanálů ČOV - webové stránky a sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Získaná data budou vzájemně porovnávána. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení na případné zlepšení digitální komunikace ČOV.
Idioms in Advertising
Helcmanovská, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá textotvorným a pragmatickým potenciálom frazeologických jednotiek v reklame. Cieľom je zdokumentovať frazeologický aparát v rámci českého a slovenského reklamného priestoru v rokoch 2017 až 2019. Ako teoretické východiská práce slúžia koncepcie dvoch dimenzií frazeológie - tvarov a tvárí frazém, jazykovej aktualizácie a jazykového obrazu sveta. V praktickej časti sa prostredníctvom kvalitatívnej analýzy popisnou a komparatívnou metódou interpretujú frazémy vo vybraných českých a slovenských reklamných komunikátoch. Potvrdzuje sa antropocentrická orientácia frazeológie a jazykového obrazu sveta, ako aj téza o dominancii somatických komponentov vo frazeologických jednotkách (životné a frazeologické univerzálie). Frazémy, jazykové zvláštnosti, estetizujúci činiteľ s nábojom expresivity, atrakčnou funkciou a so schopnosťou vyvolať persuazívny účinok, sa prejavili ako produktívne a efektívne vyjadrovacie prostriedky reklamných komunikátov, ktoré dokážu odprezentovať akékoľvek posolstvo (sociálne, ekonomické, ekologické, edukatívne či kultúrne) zrozumiteľnou, zábavnou a atraktívnou formou, čím pomáhajú napĺňať základné požiadavky kladené na reklamu.
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Pokorný, Ladislav ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je zde vysvětlen princip fungování esportovní scény na příkladu konkrétní hry. Následná kapitola pak popisuje teoretické základy marketingu, které jsou dále v práci zkoumány. Praktická část nejprve představuje lokální esportovní scénu, její historii a aktéry a následně popisuje,jaké komunikačníaktivity tito aktéřivyužívají.Na základě provedených rozhovorů a deskriptivní analýzy bylo zjištěno, že se marketingová komunikace aktérů tuzemské scény pohybuje na profesionální úrovni a odpovídá mezinárodním standardům.
Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Procházka, Jiří ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.
Tvorba marketingové strategie ateliéru A8000
Krupauerová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu strategického marketingu uplatněného v rámci odvětví architektury. Teoretická část nejprve na základě literární rešerše popisuje význam i historii tohoto pojmu. Dále práce detailně vysvětluje, jaké kroky vedou k formulaci marketingové strategie, kdy se zaměřuje také na aspekty, které následují po samotné formulaci strategie. Jednotlivé části tvorby marketingové strategie jsou následně podrobně představeny v rámci situační analýzy, jež je rozdělena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Práce se v rámci vnějšího prostředí soustředí na jednotlivé faktory analýzy SLEPTE a vysvětluje, jaké síly působí v rámci Porterova modelu pěti sil. SWOT analýza následně doplňuje jednotlivé vnější vlivy také o faktory, které mohou působit zevnitř firmy. Nakonec práce objasňuje pojem segmentace, targeting a positioning a seznamuje čtenáře s možnými způsoby tvorby strategie. Na teoretickou část navazuje praktická část, která je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu architektonického ateliéru A8000. Praktická část se nejprve věnuje popisu dané společnosti a následně za využití externích i interních zdrojů naplňuje jednotlivé části tvorby marketingové strategie. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie vycházející z marketingového mixu.
Lingvistické nástroje propagandy v deníku Rudé právo v období prvního výročí invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa
Vašatová, Anna ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce za pomoci metody kritické analýzy diskurzu zkoumá, jaké nástroje lingvistické propagandy byly použity ve vybraných číslech deníku Rudé právo z druhé poloviny roku 1969. V teoretické části práce je popsána teorie propagandy a také lingvistické nástroje propagandy, které se textech vyskytují nejčastěji. Významná část práce se zabývá socialistickou ideologií a symbolikou a vychází primárně z esejů Vladimíra Macury na toto téma. Hlavním záměrem práce je detekovat a následně interpretovat prvky propagandistického jazyka v článcích z deníku Rudé právo a také posoudit, zda se lingvistické postupy v průběhu roku vyvíjely.
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Pivovary Staropramen v letech 2018-2019
Beitl, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných značek z portfolia Pivovary Staropramen s.r.o. - Staropramen, Braník, Stella Artois a Staropramen Cool. V první části se nachází ukotvení teoretického rámce, který se zaměřuje na vymezení základních pojmů jako značka, marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix. Představím zde firmu Pivovary Staropramen a její historii. V praktické části provedu analýzu positioningu, cílových skupin a marketingového mixu vybraných značek piv z portfolia firmy a provedu výzkum, který ukáže, co si zákazníci o jednotlivých značkách myslí a jaké o nich mají znalosti.
Působení storytellingu v reklamě na příkladu vybraných vánočních reklamních spotů
Jechová, Zuzana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tématem této bakalářské práce je působení storytellingu a jeho prvků v televizní reklamě na české spotřebitele. Působení storytellingu je demonstrované na čtyřech konkrétních příkladech vánočních reklam, které jsou kvůli eliminaci jazykové bariéry vybrány z domácího prostředí. Práce navazuje na zahraniční výzkumy postojů diváků k reklamním příběhům, které obsahují emoční apel a rozšiřuje výzkum tohoto tématu v prostředí České republiky. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem čeští spotřebitelé vnímají tento typ reklamní komunikace značek, zda v tomto vnímání hraje zásadní roli věk spotřebitelů a zda jsou spotřebitelé schopni si příběh reklamy zapamatovat a spojit si ho s danou značkou. V praktické části výzkumu, která měla za cíl nasbírat hlubší poznatky o postojích spotřebitelů, bylo provedeno kvalitativní dotazníkové šetření formou rozhovorů s dvanácti respondenty rozdělenými do tří různých věkových segmentů za účelem zjištění, zda hraje věk roli v postoji vůči reklamnímu storytellingu. Těmto respondentům byly v náhodném pořadí puštěny čtyři konkrétní české storytellingové spoty, na základě jejichž zhlédnutí byl daný rozhovor veden. Výsledkem výzkumu prováděného formou vyhodnocení rozhovorů je přiblížení postojů dotázaných respondentů ke storytellingu ve vánočních reklamních spotech a odhalení...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 206 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.