Název: Působení storytellingu v reklamě na příkladu vybraných vánočních reklamních spotů
Překlad názvu: The effect of storytelling in advertising demonstrated on selected christmas commercial spots
Autoři: Jechová, Zuzana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoční apely reklamy; marketingová komunikace; reklamní komunikace; Storytelling v reklamě; televizní reklamní spoty; vánoční reklamní spoty; brand communication; Christmas TV commercials; emotional appeal in advertising; marketing communication; Storytelling in advertising; TV commercials

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451270


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet