Název: Frazémy v reklamě
Překlad názvu: Idioms in Advertising
Autoři: Helcmanovská, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: aktualizácia; antropocentrizmus; frazeológia; frazéma; jazykový obraz sveta; pragmatika; reklama; actualization; advertising; anthropocentrism; idiom; linguistic picture of the world; phraseology; pragmatics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/151403

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-453381


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-17, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet