Název: Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Překlad názvu: Marketing Communication of Dejvice theatre from 2010 to 2020
Autoři: Procházka, Jiří ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; Dejvické divadlo; divadelní marketing; divadlo; kultura; art marketing; culture; Dejvické divadlo; theatre; theatre marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150685

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452771


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet