Název: Analýza marketingového mixu českého trhu s léčivy pro psy s důrazem na distribuci a propagaci
Překlad názvu: Marketing Mix Analysis of Czech Dog Medication Market with an Emphasis on Place and Promotion
Autoři: Chňoupková, Adriana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: analýza trhu; antiparazitika; cena; distribuce; dotazník; ektoparazitika; propagace; spotřebitel; veterinární léčiva; antiparasitics; consumer; distribution; ectoparasitics; market analysis; price; promotion; questionnaire; veterinary medicines

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451804


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet