Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí81 - 90dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.
Vnímání komunikace Papeže Františka očima středoškoláků
Pospíšilová, Tereza ; Zavadilová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Vnímání komunikace papeže Františka očima středoškoláků" si klade za cíl zmapovat pohled vybraných věřících studentů středních škol na komunikaci papeže Františka. Výzkum se formou individuálních rozhovorů zaměřuje zejména na to, jakým stylem mladí lidé komunikaci papeže vnímají, zda pociťují rozdíly mezi komunikací papeže Františka a komunikací církve jako takové, a jestli jsou témata, která papež František ve své komunikaci akcentuje, pro dnešní mladou generaci důležitá. Analýza dat získaných z rozhovorů probíhá formou otevřeného kódování. Praktické části předchází teoretický úvod do současného stavu katolické církve, a také náhled do historie papežství a jeho role ve společnosti. Teoretická část se dále věnuje i církevní komunikaci, popisuje nástroje, které využívá, i cílové skupiny, na něž se dnešní církev soustředí. V neposlední řadě je zde také popsán stručný životopis papeže Františka a forma komunikace, kterou papež využívá v průběhu svého pontifikátu.
Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Stachurová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním projektu. Cílem práce je využít poznatky získané výslednou analýzou vynaložených finančních nákladů, aplikovat je na budoucí projekt Viladomů Řevnice a navrhnout praktické kroky ke zlepšení využití jednotlivých nástrojů. Práce poukazuje na široké možnosti využití digitálního marketingu v oboru realitního prodeje pro budování značky realitní kanceláře a stále databáze investorů a poptávajících. Teoretická část práce se zabývá teoretickým ukotvením digitálního marketingu a jednotlivých použitých nástrojů. Praktická část analyzuje proběhlý projekt Byty Hejtmánkova, segmentaci cílové skupiny, použité nástroje a vynaložené finanční zdroje. Poté představuje nový realitní projekt Viladomy Řevnice a aplikuje získané poznatky do tvorby konkrétních doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití digitálních nástrojů a organizaci prodeje v rámci projektu. Závěrem je zpětně zhodnocen průběh prodeje projektu Byty Hejtmánkova a shrnuty poznatky pro budoucí využití v rámci celé developerské společnosti
Návrh na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue se zaměřením na komunikaci s dárci
Falešníková, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Pro tuto práci jsem stanovila dva hlavní cíle, a to popsat možnosti marketingové komunikace a fundraisingu při komunikaci neziskových organizací s individuálními dárci a tyto informace zároveň dále využít při analýze a návrhu na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue. V teoretické části práce se nejprve věnuji obecně fungování neziskových organizací v České republice a následně se dostávám konkrétně k tématu marketingu v neziskové oblasti. Popisuji zde zejména jeho využití a specifika, kterými se tato oblast vyznačuje, nakonec se věnuji také konkrétním možnostem a současné praxi. V poslední kapitole teoretické části pak obecně shrnuji aktuální situaci s neziskovými organizacemi a dárcovstvím v České republice. Následuje praktická část, která obsahuje nejprve představení vybraného projektu Handipet Rescue a následně se věnuji analýze jeho současné situace, ke které jsem zvolila metody SWOT, PEST a Porterovu analýzu pěti sil, a analýze komunikace. Následně v práci prezentuji výsledky, které přinesl výzkum zaměřený na postoj lidí, kteří mají vztah ke zvířatům, k neziskovým organizacím zaměřeným na pomoc zvířatům v nouzi a jejich povědomí o Handipet Rescue. Všechna tato data jsou následně využita při návrhu na zlepšení komunikační strategie, kterému se věnuji v poslední...
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Palyzová, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V teoretické části se věnuji představení firemní identity jako celku zahrnujícího firemní kulturu a komunikaci, jednotný vizuální styl společnosti a další prvky. V praktické části provádím analýzu změn firemní identity. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření mezi cílovou skupinou, které se zaměřuje na analýzu vnímaní značky DS Automobiles, povědomí o značce a také o změně firemní identity.
Esportový team jako nástroj marketingové komunikace
Zeman, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování nové cílové skupiny - samotných hráčů či fanoušků kompetitivního hraní počítačových her. V teoretické části se zaměřím především na vysvětlení pojmů z oblasti gamingu a esportu, které jsou potřeba k pochopení kontextu a samotné cílové skupiny této komunikace. Práce v úvodu zasazuje historii esportu do časové osy, popisuje základní sociální média, platformy či herní tituly. V analytické části analyzuji mediální obsah esportového týmu eSuba, kde kladu důraz na komunikaci jednotlivých partnerů. Pro potřeby práce jsem si vybral období roku 2021. Zároveň jsou součástí práce hloubkové strukturované rozhovory s představiteli esportových týmů, které by měly přiblížit pohled na marketingovou komunikaci z jejich odborného pohledu. Z rozhovorů vyplynulo, že týmy preferují dlouhodobější spolupráce založené primárně na finanční odměně. U spolupráce by měl být jasně stanovený cíl a měla by působit přirozeným dojmem. Práce by v konečném důsledku měla mít doporučující charakter pro komunikační experty, kteří chtějí využít esportový tým k propagaci značky.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vývoj komunikační strategie značky LaFormela od jejího založení do současnosti
Novák, Šimon ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
1 Anotace Bakalářská práce práce ,,Vývoj komunikační strategie značky LAFORMELA od založení do současnosti" je věnována analýze vývoje komunikační strategie značky LAFORMELA, založené v roce 2010 a v současnosti vedené duem designérů Miroslavou Kohutiarovou a Antonínem Soukupem. Hlavním cílem práce je analyzovat komunikační nástroje, které během sledovaného období mezi lety 2010 a 2018 značka začala používat. Autor tyto nástroje kriticky je hodnotí a navrhuje funkční řešení, které by využívání těchto nástrojů zefektivnilo. Práce se skládá z pěti kapitol. V první kapitole se autor věnuje definici termínů móda a fashion marketing. V druhé kapitole se zaměřuje na marketingovou teorii značky a aplikuje ji na značku LAFORMELA. Představuje její aspekty, které doplňuje SWOT analýzou a navazující maticí EFE. Ve třetí kapitole se zaměřuje na marketingový mix značky. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii značky. Autor v této kapitole definuje jednotlivé komunikační nástroje, které kriticky hodnotí, a doplňuje je milníky, které ve vývoji značky považuje za významné. V poslední kapitole autor na zkoumá výsledky obsahové analýzy a odpovídá na předem stanovené výzkumné otázky, které doplňuje komunikačním doporučením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí81 - 90dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KOUDELKOVÁ, Pavlína
16 KOUDELKOVÁ, Petra
2 Koudelková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.