Název: Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Překlad názvu: Relationship marketing in theory and in practice: the loyalty program of Zátiší Group
Autoři: Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování vztahů; CRM; efektivita věrnostních programu; restaurace; Vztahový marketing; věrnostní programy; zákaznická loajalita; Zátiší Group; CRM; customer loyalty; efficiency of loyalty programs; loyalty programs; relationship building; Relationship marketing; restaurants; Zátiší Group

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79982

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-499857


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet