Název: Uvedení fiktivního resell storu sportovní obuvi na trh
Překlad názvu: Launch of a fictitious sneakers resell store
Autoři: Doubek, Jiří ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: marketingový plán; podnikání; přeprodej; sekundární trh; tenisky; business; marketing plan; reselling; secondary market; sneakers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506747


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet