Název: Změna firemní identity značky DS Automobiles
Překlad názvu: Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles
Autoři: Palyzová, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; DS Automobiles; Firemní identita; marketing; značka; Česká republika; Automotive; Brand; Corporate Identity; Czech Republic; DS Automobiles; Marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506639


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet