Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz bombového útoku na bostonském maratonu v dubnu 2013
Chomátová, Nikola ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat mediální obraz bombových útoků na maratonu v Bostonu 15. dubna 2013 a srovnat informování o obětech se zaměřením na fotografie v pěti významných českých denících. Období 16. dubna - 23. dubna 2013 je sledováno v denících Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny, Lidové noviny, Právo a Blesk. Práce pomocí obsahové analýzy zkoumá, jakým způsobem bombové útoky popisovala jednotlivá periodika, jak informovala o obětech a jaké fotografie zveřejnila. Zaměřuje se na etické aspekty zobrazování obětí útoků v médiích a rovněž je popsán způsob výběru odpovídající fotografie. V závěru je srovnán způsob prezentování události ve zkoumaných denících.
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Konstrukce novodobého patriarchátu v časopisech pro muže a rodinu
Huněk, Filip ; Osvaldová, Barbora (oponent) ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce)
Základní výzkumnou otázkou této rigorózní práce je, zda časopisy vycházející v České republice reprodukují ve svém obsahu takové mechanismy reprezentace maskulinit, které zároveň konstruují novodobé patriarchální struktury. Jako základní výzkumná metoda byla zvolena kvalitativní diskurzivní analýza a tato práce analyzuje vždy šest čísel mužského magazínu životního stylu Maxim a šest čísel rodinného časopisu Květy. Hlavní tezí práce byla myšlenka, že patriarchální mechanismy současné společnosti se nutně promítají do obsahů obou časopisů, bez ohledu na rozdílnost jejich žánrů, a že se tyto mechanismy od sebe odlišují pouze formou, v jaké jsou reprodukovány. Výsledkem této práce je pak potvrzení validity zvolené teze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Blog jako fenomén online žurnalistiky
Hesounová, Martina ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Blog jako fenomén online žurnalistiky se zaměřuje na to, jak veřejnost nahlíží na blogy, tištěná média a online verze tištěných médií. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které pojednávají o online žurnalistice, blozích a jejich historii, nových médiích a poslední kapitolu tvoří možný náhled do budoucnosti žurnalistiky. Praktická část mé diplomové práce je založena na kvantitativním i kvalitativním výzkumu výše zmíněných druhů médií. V kvantitativním výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření, kde je vzorek respondentů vybrán náhodně. Kvalitativní část výzkumu využívá metodu hloubkových rozhovorů, kde profily respondentů odpovídají studentkám Mediálních studií nebo Žurnalistiky Univerzity Karlovy. V metodologii své práce jsem si stanovila tři hypotézy, na které jsem hledala odpověď. Po interpretaci obou stanovených výzkumných metod byla potvrzena hypotéza, že ženy mladší 25 let sledují více blogy než tištěná média. Druhou stanovenou hypotézou bylo, že ženy považují za nejdůvěryhodnější tištěná média zabývající se beauty tématikou, i tato hypotéza se po výzkumu potvrdila. Dále bylo zjištěno, že cena nehraje rozhodující roli při výběru média, zároveň je ale jednou z hlavních složek, které ve výběru figurují. Do svého výzkumu jsem zařadila také doplňkovou...
Vnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargeting
Říhová, Terezie ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
Děti a mobilní telefony
Slavíková, Lucie ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Bakalářská práce "Děti a mobilní telefony" zkoumá vztah, který je vytvořen mezi dětmi ve věku zhruba 6 - 11 let (což odpovídá prvnímu stupni základní školy) a mobilními telefony. Jedná se jednak o vztah obecný, který je vytvářen ve stále více medializované společnosti, jednak o konkrétní příklady realizace tohoto vztahu, které budou zkoumány v rámci výzkumné části této práce. Autorka se zaměřuje především na témata běžného využívání mobilních telefonů. V rámci výzkumu se zajímá především o rozsah každodenního využívání mobilních telefonů, výčet prakticky využívaných funkcí a možnost intuitivního ovládání. Dále se zabývá otázkou vnímání mobilního telefonu jako symbolu sociální prestiže a tím, zda u dětí nedochází k personifikaci telefonů. Všechny tyto proměnné budou zkoumány na základě polostrukturovaných rozhovorů, které byly s dětmi prováděny. Výzkum byl prováděn na základní škole Mládí v Praze. S ohledem k nízkému věku respondentů byl upraven tak, aby byl pro děti dobře srozumitelný, ale nedošlo ke snížení jeho vypovídací hodnoty. Těžištěm této práce je diskuze nad výsledky, které byly v rámci tohoto výzkumu získány.
LinkedIn jako fenomén na trhu práce
Hubáček, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce LinkedIn jako fenomén na trhu práce se zabývá sociální sítí zvanou LinkedIn a jejími dopady v oblasti náboru a výběru technických pracovníků na českém trhu práce. Cílem práce je poukázat na existenci fenoménu LinkedInu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se věnuje sociálním sítím, jejich vymezení, historii, významu, klasifikaci a uživatelům. Druhá je soustředěna na LinkedIn coby konkrétní příklad sociální sítě se zaměřením na jeho historii i současnost a s přesahem do oblasti náboru a výběru pracovníků. Zmíněno je také nastavení a podoba účtu na LinkedInu a způsob, jakým lze na LinkedInu oslovovat pracovníky. V metodologické části je popsán zvolený způsob výzkumu. Analytická část se pokouší shrnout a interpretovat získaná data.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.