Název: Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Překlad názvu: Digital Marketing Strategies - Combination of Digital Media Channels
Autoři: Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; digitální média; komunikace; komunikační strategie; marketing; marketing na sociálních médiích; mobilní operátor; O2; sociální média; sociální sítě; T-Mobile; Vodafone; communication; communication strategy; digital marketing; digital media; marketing; mobile operator; O2; social media; social media marketing; social networks; T-Mobile; Vodafone

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/2127

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-267655


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet