Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Podnikatelský záměr pro založení malého podniku
Hrazdírová, Natálie ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malého podniku se zaměřením na výrobu nadměrné obuvi. V teoretické části vymezuje základní pojmy týkající se podnikání, podnikatelského plánu, rozdělení podniků dle právních forem v České republice a marketingových analýz. Druhá část je pak věnována marketingovým analýzám. V praktické části je vytvořen samotný podnikatelský plán.
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Podnikatelský záměr pro založení malého podniku
Hrazdírová, Natálie ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malého podniku se zaměřením na výrobu nadměrné obuvi. V teoretické části vymezuje základní pojmy týkající se podnikání, podnikatelského plánu, rozdělení podniků dle právních forem v České republice a marketingových analýz. Druhá část je pak věnována marketingovým analýzám. V praktické části je vytvořen samotný podnikatelský plán.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hrazdírová, Nela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.