Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení podnikové výkonnosti a její implementace v rámci personálních informačních systémů
Scholz, Martin ; Šmarda, Jaroslav (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Práce řeší problematiku vytváření ukazatelů zaměřených na měření lidského kapitálu, které budou sloužit jako reportingový výstup z datového skladu. Cílem práce je navrhnout soubor ukazatelů, které budou schopny pokrýt celkový obraz podnikové personalistiky. Zaměřil jsem se zejména na vytváření souborů ukazatelů pro oblast měření lidských zdrojů a lidského kapitálu.
Hodnocení výkonnosti podniku
Divoká, Eliška ; Vajdík, Robert (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti Invia.cz, a.s. První část práce obsahuje základní teoretické poznatky týkající se metod hodnocení výkonnosti podniku. Další část se zaměřuje na popis zkoumané společnosti a následně je zpracováno hodnocení výkonnosti vybraného podniku dle Modelu START, vycházejícího z Modelu Excelence EFQM. V poslední části jsou předloženy návrhy na zlepšení současné situace.
Hodnocení výkonnosti podniku
Žmolíková, Lenka ; Šústková, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření výkonnosti firmy. Jsou zde obsaženy teoretické poznatky týkající se metody orientující se zejména na kvalitu, kterou je Six Sigma. Druhou zkoumanou metodou, jež se zaměřuje na řízení vyplývající ze strategie a vize podniku, je Balanced Scorecard. V praktické části je rozpracována metoda, která je nejvhodnější pro společnost Zálesí a.s. V závěru je navržen model, dle něhož může daný podnik postupovat v běžném provozu.
Zhodnocení činnosti střediska správy zajišťovacích instrumentů v konkrétní nadnárodní společnosti.
Buzek, Jan ; Roun, Vlastimil (vedoucí práce) ; Boučková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat činnost odborného střediska správy zajišťovacích instrumentů, analyzovat jeho systém měření výkonnosti a případně navrhnout možná zlepšení. V teoretické části je nejprve teoretický základ odborných středisek, měření výkonnosti, úvěrové politiky a credit managementu. Následuje také úvod do zajišťovacích prostředků a tabulky RACI. Praktická část obsahuje popis společnost a daného odborného střediska a především analýzu systému měření výkonnosti, anketu ve společnosti a návrh nových měřítek.
Hodnocení výkonnosti podílových fondů
Havlíček, Pavel ; Valach, Josef (vedoucí práce) ; Jakoubek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá především metodami měření výkonnosti otevřených podílových fondů a samotnou analýzou na vybraných fondech dostupných investorům v České republice s dlouhou historií (od roku 1995, resp. 2000 do konce roku 2013). Úvodem práce je charakterizována geneze kolektivního investování v České republice. Mezi vícedimenzionálními metodami pracujícími s rizikem a jeho vnímáním jsou popsány i "netradiční" přístupy zabývající se také psychologií investora -- například přístup měření "stresovosti" nebo čistý užitek investora vycházející z teorie Loss Aversion. V analytické části práce je pozornost věnována mimo jiné dodatečným nákladům individuálního investora (především poplatkům a dani z příjmu), které v metodách měření výkonnosti standardně nejsou promítnuty. Jak je demonstrováno v práci, tyto dodatečné náklady přitom mohou mít zásadní vliv na výkonnost fondu z pohledu investora. V praxi investičních společností se setkáváme s vykazováním spíše jednodimenzionálních ukazatelů výkonnosti bez přihlédnutí k riziku či dalším faktorům, vykazování vícedimenzionálních ukazatelů není v České republice rozšířeno.
Návrh a implementace principů měření výkonnosti procesů finanční účtárny
Pešata, Karel ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Huk, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem měření výkonnosti procesů finanční účtárny při outsourcingu těchto procesů nebo jejich částí. Cílem práce je navrhnout sadu ukazatelů pro měření výkonnosti procesů finanční účtárny v mezinárodní telekomunikační společnosti při outsourcingu těchto procesů (nebo jejich části) za splnění podmínek efektivní měřitelnosti, integrity s procesy společnosti a vypovídajícími a korektními hodnotami těchto ukazatelů. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními (stěžejními) procesy jednotlivých oddělení účtárny. Dále jsou vysvětleny pojmy související s měřením výkonnosti procesů, zejména KPI (definice, implementace, vyhodnocování, význam...). V neposlední řadě jsou čtenáři objasněny základní pojmy související s outsourcingem a vysvětlen význam ukazatelů výkonnosti ve vztahu dodavatel účetních služeb a zákazník. V praktické části práce jsou navrženy jednotlivé ukazatele pro měření výkonnosti účetních procesů pro mezinárodní telekomunikační společnost. Je brán ohled na to, aby ukazatele odpovídaly procesům dané společnosti. Při návrhu ukazatelů je kladen důraz na procesy (nebo jejich části), které jsou poskytovány externě -- tedy dodavatelem účetních služeb. Každý ukazatel je definován popisem, významem, způsobem měření. V případě potřeby úpravy procesů je tato změna procesu popsána. Dále jsou uvedena slabá místa a rizika implementace. V této části jsou také představeny výsledky jednotlivých měření a to minimálně za 6 po sobě jdoucích měsíců (v případě, že bylo možné získat data retrospektivně, jsou dané hodnoty spočteny nejméně za 12 měsíců).
Zaměření na ŠKODU na Ukrajině: řízení podnikatelské udržitelnosti na klíčových silných stránkách
Paleta, Vojtěch ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kroupa, Miroslav (oponent)
Globální svět se silně změnil a rok 2013 znamenal pro automobilový průmysl velkou výzvu! Na začátku roku 2013 předpovídali automobilový odborníci stabilní růst v zemích LDC a CIS. Ale dnes v roce 2014 víme, že tomu bylo jinak. Jak jsou trhy turbulentní ukazují aktuální změny v americké hospodářské a finanční politice, která ovlivňuje strukturální ekonomické a tržní deformace v zemích LDC. Na druhé straně současná politická krize na Ukrajině ovlivňuje samotné trhy CIS, kde je ŠKODA uznávaným zahraničním automobilovým výrobcem. Podobné je to i se současnou Ruskou zahraniční politikou anexe, jež negativně ovlivňuje vývoj směnných kurzů, které pak přinášejí strategické ochladnutí růstu a profitability ŠKODA. Ve stejném okamžiku probíhají krize politických systémů na trzích, kde je ŠKODA dlouhodobě silná, například arabský svět. Navzdory těmto turbulentním tržním změnám představila ŠKODA v roce 2013 největší modelovou ofenzivu v historii značky, která je však zároveň spojena s historicky největšími investičními náklady. To vše v době, kdy je svět více propojen, požaduje větší flexibilitu, rychlejší zavedení produktů na trh a častější frekvenci radikálních inovací. Existují strategické souvislosti mezi automobilovým výrobcem, národní ekonomikou a zaměstnanci? Je udržitelnost klíčovým předpokladem pro růst automobilového výrobce? Pokud ano, je možné měřit udržitelný růst v automobilovém průmyslu? Jak řídit správně automobilový podnik aby byl dlouhodobě udržitelný, rostl a byl profitabilní navzdory turbulentním tržním prostředí?
The Strategic Performance Measurement of Company
Kačníková, Ivana ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hájek, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma Strategické řízení výkonnosti podniku se zabývá vytvořením poslání, vize a strategického systému řízení Balanced Scorecard pro společnost GRANITI, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy strategického řízení, systém INFA, metody zaměřené na analýzu prostředí (PEST analýza, Porterův model pěti sil a matice SWOT) a interní analýza. Dále následuje představení metody Balanced Scorecard. V praktické časti je představená společnost GRANITI, s.r.o. a vykonaná strategická analýza. Na strategickou analýzu navazuje stanovení poslání, vize a strategie podniku aplikované na metodu Balanced Scorecard, včetně strategické mapy.
Nové metody v oblasti managementu lidských zdrojů
Ibragimova, Yuliya ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi spokojeností zaměstnanců a použiváním nových metod HR managementu, především pak coachingu a talent managementu. V teoretické části práce je také diskutován vztah mezi spokojeností zaměstanců a výkonností firem, neboť je průkazné, že právě spokojenost zaměstnanců má výrazný dopad na hospodaření firem. Cílem práce je odvození vztahu mezi použítím nových metod HR managementu (coaching a talent managemement) a spokojeností zaměstnanců. Práce se skládá ze čtyř kapitol. První dvě kapitoly "Measurement Systems in an Organization" a "Methods in HR Management" jsou teoretickou částí, která je nutným metodologickým minimem pro splnění hlavního výzkumného cíle. Třetí kapitola se věnuje samotnému výzkumu. Zaměstnanci pěti společností v Rusku (mezi společnosti jsou zařázené jak ty, co používají coaching nebo talent management v oblasti HR, tak i ty, co nepoužívají ani jednu z těchto dvou metod) jsou testováni z hlediska spokojenosti. V poslední kapitole jsou porovnávány výsledky výzkumu s teoritickými předpoklady. Práce rovněž poskytuje konkrétní doporučení jednotlivým firmám.
Využití copywritingu při optimalizaci internetových obchodů
Tomčík, Martin ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Meisner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem neboli psaním reklamních textů pro internetové obchody. Jejím hlavním cílem je na základě syntézy odborné literatury vytvořit návod pro tvorbu úspěšných textů pro e-shopy. Zároveň je cílem práce aplikovat tyto poznatky při copywritingu pro vybraný internetový obchod. Teoretická i praktická část vychází z odborných zdrojů a mých osobních zkušeností s prací copywritera, které se věnuji od roku 2006. Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních kapitol. V první části se zaměřuji na teoretická doporučení pro psaní reklamních textů. Kromě tvorby produktových popisků se tato kapitola věnuje přípravě textů pro kategorie, úvodní stránky, sekce Doprava a platba, stránky O nás, články a mikro-texty. Ve druhé části popisuji měření a vyhodnocování výkonnosti reklamních textů pro internetové obchody. Závěrečná třetí část je věnovaná aplikaci teoretických poznatků v praxi a realizaci textů pro vybraný internetový obchod včetně zhodnocení jejich úspěšnosti. Díky zvolené struktuře tato práce pokrývá téměř kompletní problematiku tvorby reklamních textů pro e-shopy. Jednotlivé teoretické kapitoly jsou navíc členěny podle postupu, který při copywritingu obvykle využívám. Věřím, že se má práce tak stane užitečným zdrojem znalostí pro začínající i pokročilé copywritery, odborníky na internetový marketing i provozovatele eshopů. Vybrané pasáže této práce jsou rozšířené o mé vlastní zkušenosti, poznatky a grafické či textové ukázky. Většinu z nich lze najít na skutečných internetových stránkách a e-shopech. Průběžně také odkazuji na související literaturu, která může být užitečná pro všechny čtenáře s hlubším zájmem o danou problematiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.