Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití copywritingu při optimalizaci internetových obchodů
Tomčík, Martin ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Meisner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem neboli psaním reklamních textů pro internetové obchody. Jejím hlavním cílem je na základě syntézy odborné literatury vytvořit návod pro tvorbu úspěšných textů pro e-shopy. Zároveň je cílem práce aplikovat tyto poznatky při copywritingu pro vybraný internetový obchod. Teoretická i praktická část vychází z odborných zdrojů a mých osobních zkušeností s prací copywritera, které se věnuji od roku 2006. Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních kapitol. V první části se zaměřuji na teoretická doporučení pro psaní reklamních textů. Kromě tvorby produktových popisků se tato kapitola věnuje přípravě textů pro kategorie, úvodní stránky, sekce Doprava a platba, stránky O nás, články a mikro-texty. Ve druhé části popisuji měření a vyhodnocování výkonnosti reklamních textů pro internetové obchody. Závěrečná třetí část je věnovaná aplikaci teoretických poznatků v praxi a realizaci textů pro vybraný internetový obchod včetně zhodnocení jejich úspěšnosti. Díky zvolené struktuře tato práce pokrývá téměř kompletní problematiku tvorby reklamních textů pro e-shopy. Jednotlivé teoretické kapitoly jsou navíc členěny podle postupu, který při copywritingu obvykle využívám. Věřím, že se má práce tak stane užitečným zdrojem znalostí pro začínající i pokročilé copywritery, odborníky na internetový marketing i provozovatele eshopů. Vybrané pasáže této práce jsou rozšířené o mé vlastní zkušenosti, poznatky a grafické či textové ukázky. Většinu z nich lze najít na skutečných internetových stránkách a e-shopech. Průběžně také odkazuji na související literaturu, která může být užitečná pro všechny čtenáře s hlubším zájmem o danou problematiku.
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
Tomčík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Cílem této práce je vytvořit uceleného průvodce web copywritingem (psaní reklamních textů pro webové stránky). Čerpat budu především z vlastních zkušeností, které jsem získal při práci na pozici copywritera, ale také z vybraných publikací a článků. Cílovou skupinou mého textu jsou začínající copywriteři, marketingoví pracovníci a všichni ostatní, kteří jsou zodpovědní za tvorbu obsahu pro webové stránky. Struktura práce odráží typický postup web copywritingu. Výsledek lze díky tomu použít jako "návod" pro psaní reklamních textů na internetové stránky. Ukázat jeden z mnoha možných postupů, podle kterých copywriteři pracují, byl mimochodem další cíl mé práce. V první části se zabývám interpretací textů na webových stránkách. Kromě konkrétních poznatků rovněž uvádím, jak tato zjištění ovlivňují samotný web copywriting. Následující kapitola je věnována obsahové analýze neboli metodám, pomocí kterých získávají copywriteři podklady pro svou práci. Třetí část popisuje základní principy web copywritingu, bez kterých nelze připravit úspěšný reklamní text. Stejně jako v předchozí kapitole jsou i tato pravidla a postupy obohacená poznatky z mé vlastní praxe. Předposlední část práce shrnuje, jak lze testovat efektivnost textů na webových stránkách. V závěrečné (praktické) kapitole uvádím aplikaci teoretických poznatků na realizaci web copywritingu pro vybranou internetovou prezentaci. Tuto strukturu jsem vyhodnotil jako nejvhodnější především kvůli praktickému přínosu pro běžného čtenáře. Nabízí se však i další členění, jako například prostý souhrn metodických pravidel nebo pohled na úlohu reklamních textů v životním cyklu stránek. Vybrané pasáže mé bakalářské práce jsou doplněny názornými ukázkami. Některé z nich lze najít na skutečných stránkách méně či více známých firem. Ty ostatní jsem sám vytvořil tak, aby byl význam pravidla (postupu) jasný na první pohled.

Viz též: podobná jména autorů
2 Tomčík, Michal
2 Tomčík, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.