Název: Využití copywritingu při optimalizaci internetových obchodů
Překlad názvu: Use copywriting during optimization of online stores
Autoři: Tomčík, Martin ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Meisner, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: copywriting; e-shop; efektivita; internetový marketing; internetový obchod; měření výkonnosti; reklamní texty; advertising texts; copywriting; e-shop; efficiency; internet marketing; online store; performance measurement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38484

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165123


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet