Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání obrazu fanouškovské kultury v mainstreamových médiích a fanouškovských médiích
Huk, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Sportovní fanoušci jsou nedílnou součástí sportovních utkání jak ve světě, tak v České republice. Masová média o nich dnes píší víc než dříve. A začíná to být i naopak. I samotní fanoušci dnes mají vlastní možnosti, jak komunikovat s širokým publikem a dokonce i hodnotit novináře samotné. Práce rozebírá na příkladu fotbalového derby Slavia Praha - Sparta Praha hraném na stadionu Evžena Rošického na Strahově v roce 2008 a narušovaném fanoušky obou klubů a policií, jak o daných událostech referovala mainstreamová média (deník Sport, on-line deník iDnes.cz, Česká televize) a jak o nich informovala média samotných fanoušků - fanouškovské weby, fanouškovské magazíny. Tyto dva mediální obrazy, mainstreamový a fanouškovský, byly porovnány s cílem zjistit, jak moc se liší.
Návrh a implementace principů měření výkonnosti procesů finanční účtárny
Pešata, Karel ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Huk, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem měření výkonnosti procesů finanční účtárny při outsourcingu těchto procesů nebo jejich částí. Cílem práce je navrhnout sadu ukazatelů pro měření výkonnosti procesů finanční účtárny v mezinárodní telekomunikační společnosti při outsourcingu těchto procesů (nebo jejich části) za splnění podmínek efektivní měřitelnosti, integrity s procesy společnosti a vypovídajícími a korektními hodnotami těchto ukazatelů. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními (stěžejními) procesy jednotlivých oddělení účtárny. Dále jsou vysvětleny pojmy související s měřením výkonnosti procesů, zejména KPI (definice, implementace, vyhodnocování, význam...). V neposlední řadě jsou čtenáři objasněny základní pojmy související s outsourcingem a vysvětlen význam ukazatelů výkonnosti ve vztahu dodavatel účetních služeb a zákazník. V praktické části práce jsou navrženy jednotlivé ukazatele pro měření výkonnosti účetních procesů pro mezinárodní telekomunikační společnost. Je brán ohled na to, aby ukazatele odpovídaly procesům dané společnosti. Při návrhu ukazatelů je kladen důraz na procesy (nebo jejich části), které jsou poskytovány externě -- tedy dodavatelem účetních služeb. Každý ukazatel je definován popisem, významem, způsobem měření. V případě potřeby úpravy procesů je tato změna procesu popsána. Dále jsou uvedena slabá místa a rizika implementace. V této části jsou také představeny výsledky jednotlivých měření a to minimálně za 6 po sobě jdoucích měsíců (v případě, že bylo možné získat data retrospektivně, jsou dané hodnoty spočteny nejméně za 12 měsíců).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.