Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,041 záznamů.  začátekpředchozí874 - 883dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Badminton v základních školách
Veverka, Stanislav ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Sumarizace Bakalářská práce je rozdělena do tří oblastí. První je teoretická a přibližuje historii, vývoj, pomůcky a pravidla badmintonu. Ve druhé části popisuji tělesnou přípravu, základní metodiky výuky a trénink. Závěrečná část se týká konkrétní základní školy s výukou badmintonu, aktivit vyučujícího, využití školního hřiště a obsahuje praktickou část s mým průzkumem zájmu žáků o badminton.
Přechod dětí z běžné základní školy na základní školu praktickou
Voldřich, Michal ; Pavlas Martanová, Veronika (vedoucí práce) ; Purková, Veronika (oponent)
Přílohy Příloha č. 1. Struktura rozhovoru 1. Bývalá třída, škola Co se ti vybaví, když si vzpomeneš na bývalou třídu? Co tě tak napadá? Mohl bys mi o tvé bývalé škole něco povědět? Jak ses v bývalé třídě cítil? Jak ti tam bylo? 2. Bývalý spolužáci, kamarádi, vztahy v bývalé třídě, školní úspěch A co tvoji spolužáci? Mohl/a bys mi o nich něco povědět? Jací byli? Jak jsi s nimi vycházel? A co kamarádi? Měl si v bývalé třídě nějaké? Byli to spíš kluci, nebo holky? Cos dělal/ý o přestávkách? A co učitelé, jací byli? Jaký byl váš třídní učitel? Měli ste pana učitele nebo učitelku? Mohl si za ním zajít když si něco potřeboval? Jak jsi s nimi vycházel? Zažil s v minulé třídě něco hezkého? Zažil si nějaký trápení? Bylo něco/někdo co ti pomohlo? 3. Oblast učení a sebehodnocení hlediska školního úspěchu A co učení? Jak ti to šlo? Bylo pro tebe ve škole něco těžkýho? Co tě ve škole bavilo? Jaký předmět byl pro tebe nejtěžší? Jaký předmět si měl nejradši? 4. Přechod- jaká změna nastala v oblasti vztahů a s nimi spojenými pocity- hlavní téma!!! A jak se stalo, že jsi přešel na tuhle školu? A kdo to vymyslel? S kym sis sednul do lavice? A kdo ti ukázal tuhle školu? Změnilo se něco po tom, co si přešel/přešla do nově třídy? Jaká pro tebe byla ta změna? Bylo tam pro tebe něco těžkého? Jak ses ze začátku cítil? A co noví...
Nábytek - jeho design, funkce, výtvarné kvality a proměny v historickém průřezu
Nekola, Miroslav ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Hybner, Jan (oponent)
This bacholor thesis is an overview of the fumiture in term sof design, features, visual quality, while changes in the historical section. It is also interested in the current trends and an overview of current tendency. The application part of the work is focused on the research topic ''furniture as a free art athudes" examined through practical application and questionnaire survey in selected primary school pupils in the first degrese. The work therefore has an ambition to provide a comprehensive overview of the furniture, as an element of art and functions, while practically handle this issue for use in keeping of art education in primary schools. Key words: furniture, material, design, function, art, teaching, primary school
Odborná kvalifikace učitelů základních škol Karlovarského kraje v návaznosti na zákon č. 563 / 2004 Sb. o pedagogických pracovnících
Mašek, Tomáš ; Koberová, Eva (vedoucí práce) ; Hrkalová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou kvalifikovanosti učitelů ZŠ Karlovarského kraje v kontextu zjištění o možnostech, potřebách a problémech VŠ studia nekvalifikovaných učitelů v kombinované formě. Hlavním cílem práce je stanovit prognózu míry naplnění podmínek uvedených zákonem č. 563/2004 Sb., v platném znění o předepsané odborné kvalifikaci učitelů ZŠ do konce roku 2014 s návrhy eliminace možných vývojových rizik. Na základě výsledků získaných analýzou kvalifikovanosti učitelů ZŠ, nabídky, podmínek a potřeb VŠ kombinovaného studia nekvalifikovaných učitelů formou dotazníkového šetření bylo možno formulovat předpověď míry kvalifikovanosti učitelů ZŠ Karlovarského kraje na úroveň 78,5 %. Z návrhů eliminace vývojových rizik je za klíčové možno považovat respektování potřeb nekvalifikovaných učitelů, intenzivní spolupráci s obcemi jako nejzastoupenějším zřizovatelem ZŠ na území kraje a zajištění účasti učitelů ZŠ v projektech operačního programu "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" (OP VK) při otevření studií v oblasti pedagogických věd.
Prevence sociálně patologických jevů na Základní škole
Vamberský, Radim ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Novotná, Jiřina (oponent)
Práce je zaměřena na oblast prevence sociálně patologických jevů na základní škole neboť právě ona má velký vliv na dospívající mládež. Stěžejním bodem práce bylo zjištění úrovně prevence sociálně patologických jevů na jednotlivých školách. Pro srovnání byl proveden výzkum na vybraném vzorku základních škol městského a vesnického typu. Z metodologického hlediska byl použit nestandardizovaný dotazník pro pracovníky vybraných základních škol. Výzkumná část byla rozšířena o vlastní praktickou zkušenost autora při provádění prevence u žáků 1. až 9. třídy ZŠ.
Sexuální výchova v kurikulu a současné edukační realitě na 2. stupni základních škol
Venderová, Markéta ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kučírek, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je sexuální výchova. Práce analyzuje její vývoj v České republice a popisuje situaci ve vybraných zahraničních zemích (Norsko, Švédsko, Dánsko, Francie, Velká Británie, Německo, Polsko, Itálie, Bulharsko, Chorvatsko, Švýcarsko, Nizozemí, Japonsko, Indie, Keňa, Mexiko). Zabývá se implementací sexuální výchovy do vzdělávacích programu: Základní škola, Obecná škola, Národní škola a do rámcového vzdělávacího programu a analyzuje "Doporučení MŠMT CR k výuce sexuální výchovy". Praktickou část představuje výzkum, který je zaměřen na výuku, metody a zkušenosti učitelů sexuální výchovy na 2. stupni základních škol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,041 záznamů.   začátekpředchozí874 - 883dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.