Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí77 - 86  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky Dalkia na energetickém trhu
Konečný, Jonáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kantorová, Martina (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu problematiky značky a jejího budování, při konkrétní aplikaci na značce Dalkia v prostředí energetického trhu v České republice. Za tímto účelem jsou v teoretické i praktické rovině rozebírány konkrétní postupy a nástroje, jež společnost Dalkia využívá. Práci uzavírá autorem uskutečněný výzkum o image popisované značky a z něj plynoucí doporučení.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Urválková, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Význam budování značky v organizaci
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.
Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Nováková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického řízení značky. Prvním z nich je koncept identity značky, kde vysvětluji dimenze identity značky a popisuji také typické problémy, se kterými se brand manažeři setkávají ve vztahu k tomuto tématu. Druhým konceptem je koncept hodnoty, u kterého podrobně popisuji zdroje hodnoty značky prostřednictvím kategorií znalost značky, věrnost značce, vnímaná kvalita značky a asociace spojené se značkou. Ve třetí kapitole se zabývám procesem strategického řízení značky počínaje stanovením positioningu, přes plánování a implementaci marketingových programů až po měření a udržování hodnoty značky v čase. Zabývám se zde také přínosy silné značky jak pro firmy, tak pro spotřebitele a uvádím bariéry, se kterými se brand manažer může setkat při snaze silnou značku vybudovat. Kapitola končí rozborem složek marketingového mixu a jeho vlivem na budování hodnoty značky. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na analýzu českého pivního trhu. Ačkoliv cílem této práce není rozbor českého pivního trhu, považuji za důležité seznámit sebe i čtenáře se základními fakty a hlavními vývojovými trendy na tomto trhu. Kapitola také zasazuje český pivní trh do světového kontextu a krátce se dotýká marketingového mixu pivního trhu a jeho specifik. V páté kapitole zužuji záběr diplomové práce pouze na společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Jejím majitelem je společnost SAB Miller plc., což do značné míry ovlivňuje řízení společnosti. Kromě stručného nastínění historie obou společností se soustředím zejména na marketingové řízení společnosti Plzeňský Prazdroj v kontextu SAB Miller a vysvětluji způsob řízení portfolia značek. Na závěr se zmiňuji o Etickém kodexu pro marketingovou komunikaci Plzeňského Prazdroje, jež je pro pivovarnickou společnost tohoto významu v dnešní době nepostradatelný. Šestá kapitola je věnována přestavení značky Pilsner Urquell. Popisuji zde historii značky, výrobní specifika tohoto piva, zabývám se působením značky na zahraničních trzích z pohledu exportních a licenčních aktivit a kapitolu uzavírám krátkým pohledem na mezinárodní marketingové řízení značky. Sedmá kapitola spolu s následující osmou a devátou kapitolou tvoří jádro diplomové práce. V sedmé kapitole se věnuji strategickému řízení značky Pilsner Urquell v rámci českého trhu. Abychom mohli cílového zákazníka oslovit, musíme ho nejdříve důkladně poznat, nejprve se tedy zabývám cílovou skupinou a typickými spotřebními příležitostmi pro tuto značku. Velkou pozornost věnuji rovněž positioningu a marketingovému mixu značky Pilsner Urquell, tedy výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategii. Osmá kapitola je zaměřena na analýzu příležitostí pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k mladým mužům mezi 18 a 29 lety. Po analýze konkurenčních značek Heineken a Stella Artois, která zahrnuje definici cílového spotřebitele, rozbor positioningu značky a její komunikace, přistupuji ke kvalitativnímu výzkumu, ze kterého sestavuji SWOT analýzu pro tuto cílovou skupinu a vyvozuji závěry pro návrh komunikační strategie. Poslední devátá kapitola obsahuje návrhy možné komunikační strategie pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k výše zmíněné cílové skupině. Návrhy jsou rozděleny do pěti bloků podle zaměření, kterými jsou on-trade a off-trade aktivace, aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.
Budování značky Career Days na českém trhu
Boskovičová, Alexandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace AIESEC, její struktuře a fungování. Další část představuje samotný projekt Career Days, jeho koncept a podstatu. Důkladné analýze strategie značky se věnuji v hlavní části své práce. Popisuji zde celý průběh a fungování propagace projektu. V závěru navrhuji zlepšení, které by vedly k posílení značky Career Days.
Budování značky Ráááádio Impuls
Mindžak, Petr ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce rekapituluje budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 do roku 2009. Hlavní důraz je kladen na marketingovou komunikaci Rádia Impuls a to především v oblasti budování značky. Kromě teoretických poznatků budování značky práce přináší přehled situace na trhu rádií v České republice a analýzu budování značky Ráááádio Im-puls. Jsou definovány hodnoty značky a demonstrována jejich komunikace v průběhu re-klamních kampaní Impulsu. Mimo jiné jsou zmíněny změny komunikace Impulsu v závislosti na spolupráci s různými kreativními agenturami.
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Asamoah, Emmanuel Selase ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za hranice automobilového průmyslu. Mezi různé automobilové společnosti, které operují v Ghaně, se Toyota zařadila mezi velké hráče. Tato diplomová práce se zabývá způsobem, jak společnosti vytvářejí hodnotu značky správným řízením značky, při použití příkladu společnosti Toyota Ghana limited. Práce se zabývá různými strategiemi řízení značky společnosti Toyota, a jak tyto strategie přispěly k úspěchu této firmy. Některé tyto strategie jsou popsány v této práci. Závěry z této práce ukazují jak se úspěšný management značky pozitivně projevuje na tržním podílu značky.
Strategie online marketingové komunikace pro stavební portál
Bartošová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kulhánek, Filip (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace na internetu pro nově spuštěný stavební portál iSTAVITEL.CZ. Hlavním úkolem navrhované kampaně je zvýšení povědomí o existenci portálu a započetí budování značky iSTAVITEL.CZ. Navrhovaná kampaň vychází ze současných trendů marketingu na internetu, které jsou popsány v teoretické části.
Budování značky Four Seasons
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Homola, Otokar (oponent)
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.
Dlouhodobé strategické budování značky
Froňková, Tereza ; Kovář, František (vedoucí práce)
Současná světová ekonomika se stále více globalizuje a stejně tak se globalizuje spotřební trh. Nutnost budovat image značky dlouhodobě a konzistentně napříč trhy tedy roste. Část trhu, o kterém budeme mluvit, je kosmetický segment, který má vcelku specifické zákonitosti komunikace a úspěšného budování značek. Jako případovou studii jsem zvolila kosmetickou značku Dove ? masová dámská kosmetika. Od svého uvedení na americký trh v roce 1957 dospěla až k celosvětovému profilu, aniž by některé zákonitosti kosmetického segmentu dodržovala, některé dokonce ignorovala nebo přímo šla přesně proti nim. Velkou úlohu ve vývoji této značky sehrála komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí77 - 86  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.