Název: Budování značky Dalkia na energetickém trhu
Překlad názvu: Brand management of Dalkia on energetic market
Autoři: Konečný, Jonáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kantorová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; budování značky; Dalkia; energetický trh; značka; brand; brand building; brand management; Dalkia

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22051

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet