Název: Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Překlad názvu: Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Autoři: Nováková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Budování značky; Pilsner Urquell; Strategické řízení; Brand Building; Pilsner Urquell; Strategic management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20655

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet