Název: Budování značky Career Days na českém trhu
Překlad názvu: Brand Building of Career Days on the Czech Market
Autoři: Boskovičová, Alexandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AIESEC; Budování značky; Career Days; AIESEC; Brand Building; Career Days

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15313

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11283


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet