Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivační program vybrané vzdělávací instituce
Madarová, Kateřina ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat pracovní motivaci a spokojenost zaměstnanců vybrané společnosti, přičemž vychází z předpokladu, že tyto jsou na spíše nízké úrovni. Na základě zjištěných informací následně navrhne vhodný motivační program pro zaměstnance jazykové školy. V práci je vzhledem k nízkému počtu respondentů využito několik metod výzkumu, mezi něž patří osobní a písemné dotazování zaměstnanců, interview s bývalými zaměstnanci, Balesova interakční analýza a srovnání s jinou institucí obdobného charakteru. Na základě provedeného výzkumu byla potvrzena hypotéza o nespokojenosti zaměstnanců na pracovišti. Vzhledem ke struktuře výpovědí se výzkum i závěry opírají o Herzbergovu teorii pracovní motivace a navržený program zahrnuje jak prvky hygienické, tak i prvky motivační.
Budování značky Four Seasons
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Homola, Otokar (oponent)
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.