Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 740 záznamů.  začátekpředchozí731 - 740  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 

Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany François Hollanda
Selingerová, Magdaléna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany Françoise Hollanda je analýzou volební kampaně vítězného kandidáta a současného francouzského prezidenta. Cílem práce je podat komplexní obraz o vedení prezidentské volební kampaně ve Francii na příkladu kandidáta Socialistické strany a vysvětlit, proč byla jeho strategie úspěšná. Práce se zabývá kontextuálním rozborem francouzského prostředí a jeho vlivem na volební proces. Zkoumá, jakým způsobem se do prezidentských voleb promítá regulace politické komunikace, konzumace politických aktualit v médiích nebo typologie voličů. Popisuje výchozí situaci před volbami, porovnává ji s předchozím volebním rokem 2007 a charakterizuje kandidáty jednotlivých politických stran. Jádro práce je soustředěno okolo osobnosti Françoise Hollanda, jeho profilu, image a zacílení na jednotlivé voličské segmenty. Dotýká se také okolností vstupu do kampaně a významu socialistických primárek pro oficiální kampaň. Samotný rozbor kampaně zahrnuje výběr komunikačních kanálů, popisuje časový horizont kampaně a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které zvolil organizační tým. Věnuje se podrobněji analýze volebního programu, designu kampaně, kontaktním prostředkům, mobilizaci lokálních aktivistů, public relations,...

Generační rozdíly v sociálním užití audiovizuálních obsahů
Karlasová, Eva ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce "Generační rozdíly v sociálním užití audiovizuálních obsahů" pojednává o problematice proměňujícího se charakteru mediálních publik, zabývá se definicí nových médií, představuje pojem re-mediace a trend mediální konvergence. Pozornost je věnována také televizním a počítačovým sítím jako zprostředkovatelům audiovizuálních obsahů a teoretickým principům pojícím se s kvalitativním výzkumem publik. Praktická část práce je tvořena samostatným kvalitativním výzkumem, v jehož rámci byla provedena analýza zkoumající vzorek dvaceti respondentů - rodičů a jejich dětí. Použitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu. Výstup z práce zahrnuje typologii zkoumaných příjemců, postihnutí základních rozdílů, které byly ve výzkumné sondě mezi generacemi zaznamenány, a shrnutí toho, co v oblasti sociálního užití audiovizuálních médií změnil příchod ICT do domácností.

Vývoj tisku Českobratrské církve evangelické v letech 1968 - 1990 na příkladu měsíčníku Český bratr
Čašková, Marie ; Gerbery, Juraj (oponent) ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce)
Diplomová práce "Vývoj tisku Českobratrské církve evangelické v letech 1968 - 1990 na příkladu měsíčníku Český bratr" pojednává o změnách obsahu časopisu Český bratr ve zmíněném období. Časopis Český bratr je nejvýznamnějším periodikem Českobratrské církve evangelické, která je největší nekatolickou církví v České republice. Práce představuje Českobratrskou církev evangelickou jako druhou nejpočetnější církev a největší protestantskou církev v České republice a kromě popisu jejího působení v současnosti se také zabývá její historií. Dále sleduje vývoj časopisu Český bratr od jeho vzniku v roce 1924 až do současnosti. Věnuje se také ostatním tištěným médiím, které tato církev vydává, a prostoru přidělenému náboženskému vysílání v českých veřejnoprávních médiích. Stručně přibližuje historii období, kterým se zabývá, a zmiňuje nejdůležitější právní normy, které v dané době upravovaly fungování médií a vztah státu a církví v Československu. Ve výzkumné části přináší pohled na tematické složení časopisu Český bratr a jeho změny v průběhu let 1968 - 1989, zmiňuje okrajově také změny grafické podoby časopisu a proměny ve složení redakce ve sledovaném období.

Konstrukce dokonalého zdraví : analýza internetových magazínů věnovaných zdraví
Brožová, Pavla ; Trampota, Tomáš (oponent) ; Reifová, Irena (vedoucí práce)
Diplomová práce "Konstrukce dokonalého zdraví: analýza internetových magazínů věnovaných zdraví" se zabývá tím, jak je v médiích konstruováno zdraví, nemoc a jejich vztah. Teoretická část přináší vhled do vybraných oblastí health communication, zejména do těch, které jsou spjaty s médii. Zabývá se také otázkami vlivu společnosti na pojetí těla, zdraví a nemoci. Dále je tematizováno základní teoretické východisko, jímž je sociální konstrukce reality. Výzkumná část zahrnuje jak kvantitativní, tak i kvalitativní analýzu. Cílem kvantitativní analýzy je prozkoumat strukturu článků o zdraví a zároveň vytvořit základ pro kvalitativní analýzu. Výstupem kvalitativní analýzy má být soubor kategorií konstukce zdraví a nemoci, které média produkují.

Koncept transnacionální migrace a jeho projevy na příkladu ukrajinské a vietnamské komunity v Česku
Pospíšilová, Radka ; Marešová, Jarmila (oponent) ; Drbohlav, Dušan (vedoucí práce)
7 ABSTRACT In the early 1990s first debates about transnational migration occurred. Some experts on migration started to point out that international migration had changed and it could no longer be perceived as a permanent movement from sending to receiving countries. Dense and continuous transborder linkages between migrants and their origin countries had been noted. The pioneers of the transnational migration perspective tried to establish transnational migration as a new phenomenon. However, more and more migration researchers draw attention to the fact that there is nothing new about ties between immigration and emigration countries. Due to the complexity and unclear boundaries of the whole transnational perspective, not a single transnational migration theory has been formulated yet. First of all, the thesis describes the development of the transnational perspective and presents various points of view, including the geographical one. Apart from that, the most important characteristics such as sending remittances, holding two passports or the role of transnational media are introduced. Secondly, following the theoretical knowledge of the transnational migration perspective, the thesis tries to discover whether there are any signs of transnational practices among the Ukrainian and Vietnamese communities...

Prezentace vzdělávacích institucí v sociálních médiích
Krásný, Daniel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je propojit populární a velmi dynamický svět sociálních médií s internetovými prezentacemi vysokých škol. V první kapitole tak představuji sociální média a zmiňuji jejich výhody a příležitosti. Druhá kapitola se již zabývá konkrétním užitím těchto druhů médií. Nabízím v ní vysokým školám zásady a doporučení pro sociálně-mediální prezentaci. Třetí závěrečná kapitola uvádí výsledky ročního výzkumu prezentací českých vysokých škol v sociálních médiích. Součástí výzkumu je i srovnání sociálně-mediálního působení Fakulty managementu VŠE a dalších oborově příbuzných škol.

Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.

Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.

CSR activities of the chosen brand
Marečková, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mihališinová, Varéria (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.

Media Image of Kofi Annan
Wesley, Nathaniel ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Bystřický, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o mediálním obrazu Kofi Annana, který byl v období mezi roky 1997 a 2007 generálním tajemníkem OSN. Jeho mediální obraz je sledován na médiích v České republice a v Ghaně, které jsou zde pojaty jako příklady evropského a afrického médiálního světa. Teoretický základ práce tkví v pracech Michaela Foucaulta, Althussera a Rolanda Barthese.