Název: Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Překlad názvu: Usage Analysis of Social Media in Marketing Communication in Company and Extension Proposal of the Use of Social Networks in Marketing Strategy
Autoři: Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bannerová reklama; Facebook; Instagram; marketingové komunikační online nástroje; sociální média; sociální sítě; YouTube; banner advertisement; Facebook; Instagram; marketing communication tools; social media; social networks; YouTube

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52155

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234841


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet